نقش روابط عمومی در بانکداری اسلامی

حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دیدار با سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: نقش روابط عمومی در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی به منظور تحقق بانکداری اسلامی، بسیار مهم است.

نقش روابط عمومی در بانکداری اسلامی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر سید مالک حسینی اظهار داشت: روابط عمومی اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر و  بنیادی ترین دانش برای پیشرفت نهادها، سازمان ها و وزارتخانه های دولتی می باشد.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: به همین دلیل نقش روابط عمومی ها به عنوان برنامه‌ریزان فرهنگی و ارتباطی جامعه،  در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در راستای بانکداری اسلامی، بسیار مهم است.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: این اداره برای فرهنگ ‏سازی محورهای اقتصاد در عرصه های پولی کشور می‌تواند با برقراری ارتباط دو سویه و اطلاع ‏رسانی صحیح و به‌موقع نقش مؤثری را ایفا نماید.
وی تصریح کرد: خوشبختانه اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران تحت حمایت های جنابعالی تعاملات و دستاوردهای مناسبی را در حوزه ارتباطات و جذب مشتریان جدید ایجاد نموده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: برنامه ریزی به منظور برقراری ارتباطات موثر، بهترین راه برای نفوذ واقعی بر مشتریان می باشد که میتواند به تحقق اهداف درونی و بیرونی سازمان منجر شود.
دولتی تاکید کرد: در سالیان اخیر بسیاری از بانک‌ها موضوع روابط عمومی و گسترش ارتباطات را به عنوان عاملی کلیدی در شکل‌دهی به اعتبار و خلق نگرشی مطلوب در میان مشتریان بانکی دانسته اند.
شایان ذکر است، در این نشست صمیمی که در محل دفتر کار مدیرعامل برگزار شد، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز حضور یافت.

 

منبع: بنکر