شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: روابط عمومیها پل ارتباطی میان شهروندان و سازمانها هستند و با پیگیری صادقانه امور، پیوند بین مسئولان و مردم را افزایش می دهند.
به گزارش شارا به نقل از تابناک ایلام؛ آیت قیصر بیگی در اولین نشست روابط عمومی های فرمانداری های استان ایلام بیان کرد: تحقق پاسخگویی شفاف ارتباط مستقیمی با حوزه اطلاع رسانی و وجود یک روابط عمومی فعال و حرفه ای با نیروهای تخصصی در مجموعه دولت دارد.
وی افزود: ارتقای جایگاه روابط عمومی شرط لازم برای بهبود فعالیت هاست اما کافی نیست و باید نیروی انسانی موردنیاز، ابزار و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای آنان فراهم شود.
این مسئول گفت: در شرایط حساسی که امروز کشور در آن قرار دارد به معنای واقعی نیاز به تدبیر و امید داریم و فعالیت یک روابط عمومی پاسخگو با عمل مدیران و رسیدگی به مشکلات مردم تکمیل می شود.
قیصر بیگی تصریح کرد: شهروندان حق انتخاب، انتقاد و اعتراض در چارچوب قانون را دارند و این حق طبیعی است که در مصادیق حقوق شهروندی به صراحت به آن تاکید شده است.
وی گفت: یکی از عملکردهای استانداری برای پاسخگویی به مسائل و انتقادات مردم راه اندازی سامانه پیامکی توسط روابط عمومی استانداری ایلام است و شهروندان می توانند از طریق سامانه پیامکی 1000415 با مدیریت ارشد استان ارتباط برقرار کنند.
|
نظر بدهید