«فرآیند ارتباطات مردمی دستگاه‌ها و نهادها» یکپارچه‌ می‌شود

هـم‌افزایـی بیشتر در ارائـه خـدمت مطلـوب بـه هموطنــان عزیـز و انجـام همـاهنگی‌های لازم در خصوص یکسـان‌سـازی فرآینـد ارتباطــات مردمی درسطح کشور در محل نهاد ریاست‌جمهوری از جمله اهداف این نشست بودند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به استناد نظام نامه جامع ارتباطات مردمی، به همت مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، اولین نشست هـم‌اندیشی ارتباطات مردمـی قـوای سه گـانـه و سایر نهادهای عمـومی با حضور رئیس مرکـز ارتباطات مردمـی نـهـاد ریاست‌جمهـوری، مدیرکل ارتباطات مردمـی قـوه قضـــائیه، مـعــاون ارتباطــات و پیگیــرى مجلــس شـورای اسلامی، مدیران ارتباطات مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع و جمعی از مدیران ارتباطات مردمی نهادهـای عمـومی از جمله هلال احمر، بنیادشهید، بنیادمستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی و… در روز سـه شـنبه مـــورخ 1400/11/19 در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.
 
 به گزارش وب‌سایت مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، هـم‌افزایـی بیشتر در ارائـه خـدمت مطلـوب بـه هموطنــان عزیـز و انجـام همـاهنگی‌های لازم در خصوص یکسـان‌سـازی فرآینـد ارتباطــات مردمی درسطح کشور در محل نهاد ریاست‌جمهوری از جمله اهداف این نشست بودند.
 
 دراین نشست که حسب تاکیـدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ســران قــــوای ســه گـانـه درخصوص اهمیـت رسـیـدگی بـه مسـائل و مشکلات هموطنان و ارتباطـات مستمر و مـؤثر مسئولان بـا مـردم و با هدف هماهنگی، یکسان‌سازی، تعامل و هم‌افزایی درحوزه خدمت‌رسانی مراکز ارتباطات مردمی برگزارگردید، مسئولین مربوطه به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.
 
 ایجاد سامانه یکپارچه و تشکیل کارگروه یکسـان ســازی فرآینـد ارتباطاتی نهادها، تاکید بر تقویت و ارتقاء سامانه الکترونیکی ارتباط مردم ودولت (سامد)، هـدایت و تصـویب مقـررات و ضـــوابط لازم بــــرای ارتقـای نظـام ارتباطات مردمـی و تشکیل دبیرخانـه همـاهنگی و تاکید بر میز خدمت در قــــوای سـه گـانـه و سایر نهادهای عمومی برخی از مصوبات این نشست بود.