شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونل- یک کمپین قابل اطمینان روابط عمومی دیجیتال می تواند شگفتی را برای در معرض قرار دادن برند و تعامل مشتریان را برانگیزد، اما کار زیادی باید برای این کار انجام داد.
میتزی امریچ، استراتژیست و رئیس اجتماعی MWW، معتقد است: بزرگترین چالش ها اغلب زمانی اتفاق می افتند که اهداف واقعی از هر کمپینی مشخص نیستند، و پذیرش اینکه هیچ هدفی که بر سر آن توافق وجود داشته باشد احتمالا تغییراتی را به طور روزانه پدید می آورد.
یک کمپین که به عنوان تلاشی برای پیشبرد فروش محصول آغاز می شود می تواند به طور ناگهانی درباره آگاهی از برند باشد یا یک برنامه که در واقع برای افزایش به اشتراک گذاری صدا طراحی شده است می تواند در پایان تمرینی در بازاریابی موثر شود. ساخت یک استراتژی روابط عمومی موفق قطعا به انعطاف پذیری و مقیاس پذیری نیاز دارد.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
نظر بدهید