شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- کاربران فیسبوک می توانند درباره نحوه تعامل برند با آنها خشن باشند، و آنها احتمالا آنها در صورتی که فکر کنند که شما به فضای اجتماعی آنها هجوم برده اید بخواهند که شما را تحقیر کنند.
اهمیت یک استراتژی خوب گوگل بسیار سخت قابل تبیین است و بعد از همه این ها، باید اذعان داشت که فیسبوک با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان به شمار می رود. اما کاربران می توانند درباره برندهایی که در فیسبوک با آنها تعامل می کنند قدری خشن باشند و به ویژه در مورد برندهایی که می خواهند به فضای اجتماعی آنها با استفاده از تبلیغات پر سر و صدا حمله کنند.
در کنفرانس رسانه اجتماعی پی آر نیوز در گرند هایت شهر نیویورک روز سه شنبه، مدیر کسب و کار اجتماعی و تعامل جامعه در ای ام سی، 6 نکته را درباره ایجاد محتوا که می خواهند نزد مخاطبان محبوب شود را بیان کرد که در این یادداشت به آن می پردازیم:
1. مردم دوست دارند بخندند. در فیسبوک، طنز بهترین راه برای جلب احساسات مردم برای برند شماست.
2. فقط این را رها نکنید. این محتوای شماست. به مخاطبان خود دلیلی بدهید که به صفحه شما بازگردند و محتوای بیشتری را دریافت کنند.
3. فیسبوک سایت دات کام شما نیست. احساس آزادی برای کارهایی کنید که به طور معمول در سایت شما قابل اجرا نیست.
4. با وکلا و طراحان طرح دوستی بریزید. این کمک می کند که در زمانی که به کمک آنها نیاز دارید اختلاف و تغییر در طرح ها، آنها خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.
5. بدانید که چرا از فیسبوک استفاده می کنید. فقط از آن به خاطر اینکه باید استفاده کنید، استفاده نکنید.
6. منابع جهانی را شناسایی کنید. مردم به گونه های مختلفی با فیسبوک تعامل می کنند و این مساله در تمام جهان وجود دارد. صفحات فیسبوک ویژه ای برای هر کشور درست کنید که به مسائل آنها می پردازد.
نظر بدهید