شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| نشست بررسی نقش تولیدات صوتی و تصویری و تاثیر آن در ارتباط با مخاطبان بیمه سلامت با حضور مدیر کل روابطعمومی و امور بین الملل و سردبیر کارگروه های تخصصی برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از آی هینا؛ سردبیر کارگروه های تخصصی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان تاثیر استفاده از انیمیشن بر مخاطبان گفت: با گذر از دوره روابط عمومی سنتی به روابط عمومی الکترونیک، یکی از راه های ارتباط و تاثیرگذار بر مخاطبین سازمان، تولیدات صوتی، تصویری و طرح های گرافیکی است.
کشانی افزود: تشکیل و تقویت کارگروه سمعی و بصری ، طراحی و گرافیک گامی است به سوی ارتباط موثر با بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران که باید به آن توجه کرد.
وی تاکید کرد: استفاده از دانش و توانمندی های کارشناسان روابط عمومی کمک شایانی به انجام ماموریت و خط مشی سازمانی می کند که موجب بالا بردن سطح آگاهی جامعه و بیمه شدگان می شود .
روح الله کشانی ضمن بیان این مطلب که هدف از تشکیل این کارگروه بالا بردن سطح آگاهی بیمه شدگان از طریق روشهای نوین و الکترونیک است اظهار داشت: با توجه به نیاز مخاطبان سازمان و اطلاع مردم از آخرین قانون و مقررات در حوزه بیمه سلامت، اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به واسطه روشهای نوین امری ضروری است.
وی تخصص اعضاء کارگروه را یکی از ارکان مهم فعالیت دانست و گفت: تجربه، تخصص و ایده های جدید یکی از موارد مهم در انتخاب اعضاء بوده است.
کشانی افزود: از دیگر اقدامات و برنامه های این کارگروه ، برنامه ریزی جهت جشنواره موبایلی با موضوع بیمه سلامت در سطح کشور است که این مهم با حمایت مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل و دیگر مسئولان سازمان و پشتکار اعضاء تحقق پیدا می کند.
|
نظر بدهید