راهنمای بازاریابی در روابط عمومی

این کتاب نشان می‌دهد که چگونه روابط عمومی در استراتژی همه‌جانبه در عرصه بازاریابی موفق است و خوانندگان را با بسیاری از فنون بدیع و نویی که بسیاری از شرکت‌های مهم دنیا از آن بهره برده‌اند، آشنا می‌سازد.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) دهه 1990 را دوره‌ای از رقابت شدید و گسترده داخلی و خارجی می‌دانند زیرا که در آن دهه شرکت‌های تجاری بخشی ار فکر و قلب مصرف‌کننده را تسخیر کردند و در جهت افزایش آگاهی مصرف‌کننده و برتری آن گام برداشتند. هر چند در جامعه امروز که بیش از حد به ارتباطات وابسته شده، تبلیغات انبوه و حتی هدفمند نیز کار‌آمدی و تاثیرات واقعی خود را از دست ‌داده ‌است. در همین جاست که روابط عمومی بازاریابی ظهور می‌یابد و با اتکا به اخبار، وقایع، برنامه‌های مشترک در جامعه و دیگر قالب‌های ارتباطی موثر به موفقیت می‌رسد.

 

ظهور چنین روندی در روابط عمومی نه‌تنها به شرکت‌های تجاری در کسب برتری رقابتی کمک‌ کرده‌است بلکه اکثر افراد خبره در این عرصه با تولید راه و روش هایی در این زمینه و نیز بازاریابی وقایع ویژه و صاحب‌نام کردن انجمن‌ها و شرکت‌های بزرگ به موفقیت‌هایی دست یافتند و با حمایت از تولیدات و محصولات به خطرافتاده شرکت‌ها، به این محصولات و دیگر تولیدات آن‌ها حیاتی نو‌بخشند. این کتاب با ارائه نمونه‌های واقعی از این دست ما را با موفقیت‌های روابط عمومی بازاریابی آشنا می سازد.

 

این کتاب نشان می‌دهد که چگونه روابط عمومی در استراتژی همه‌جانبه در عرصه بازاریابی موفق است و خوانندگان را با بسیاری از فنون بدیع و نویی که بسیاری از شرکت‌های مهم دنیا از آن بهره برده‌اند، آشنا می‌سازد.


فهرست مطالب
مفهوم روابط عمومی، ظهور روابط عمومی بازاریابی، نیروهای موثر در بازار بر کار روابط عمومی بازاریابی، بازاریابی و روابط عمومی، شراکتی جدید، افزایش ارزش‌ها با روابط عمومی بازاریابی، شرایط احراز موفقیت از دیدگاه هریس گرید، طرح روابط عمومی بازاریابی، تاکتیک‌های روابط عمومی بازاریابی از ابتدا تا انتها: کاربرد روابط عمومی بازاریابی در تقویت تبلیغات ، کاربرد روابط عمومی بازاریابی، جلب اعتماد مصرف‌کننده، معرفی تولیدات جدید شرکت‌ها، خبرهایی تازه از تولیدات قدیمی شرکت‌ها، برگزاری جشن به مناسبت‌های ویژه، حمایت از تولیدات به مخاطره‌افتاده، بازاریابی و رویدادهای مهم، شکوفایی و رونق در بازاریابی ورزشی، روابط عمومی بازاریابی، هنر و سرگرمی، روابط عمومی بازاریابی، هنر و سرگرمی، برنامه‌های خدماتی و عمومی روابط عمومی بازاریابی، بازاریابی با موضوعات مرتبط، بازاریابی با موضوعات مرتبط، سخنگویی روابط عمومی بازاریابی، روابط عمومی بازاریابی هدفمند، آینده روابط عمومی بازاریابی

 

نویسنده: توماس ال.هریس

ناشر: شرکت ویلی، جان و پسران
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)