برنامه ریزی و خلاقیت، کلید موفقیت روابط‌عمومی‌ هوشمند است

رئیس سازمان ثبت احوال گفت: برنامه ریزی، خلاقیت، توانمندی های فردی و سازمانی و اهتمام جدی در انجام امور، کلید موفقیت روابط‌عمومی هوشمند است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| رئیس سازمان ثبت احوال گفت: برنامه ریزی، خلاقیت، توانمندی های فردی و سازمانی و اهتمام جدی در انجام امور، کلید موفقیت روابط‌عمومی هوشمند است.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای کارگر ضمن تاکید بر اهمیت عنصر روابط‌عمومی‌ در حسن انجام وظایف و مسئولیت های یک سازمان ، با اشاره به اهمیت آگاهی درون سازمانی و ارتباطات فرا دستگاهی ، نقش بصیرت و بینش صحیح همکاران را در ایفای رسالت خدمت رسانی خود به مردم شریف ایران حائز اهمیت برشمرد.


وی افزود: ارائه یک تصویر دقیق و صحیح از توانمندی ها و خدمات یک سازمان و نیز معرفی افق پیش رو و چشم انداز فعالیت ها ، از جمله مسئولیت های یک روابط‌عمومی‌ موفق است.


معاون وزیر کشور سرمایه اجتماعی یک سازمان را تابعی از پذیرش و اعتبار عمومی آن دانست و تصریح کرد: بسیار دیده ایم که انعکاس صحیح یک رویداد می تواند در تسهیل و کیفیت بخشی به خدمات دستگاه ذیربط منشاء اثر باشد. سازمان خدمتگزار از بدنه اجتماع منفصل نیست و ارتباط صحیح اطلاعاتی به این رابطه قوام و عمق می بخشد.


وی روابط‌عمومی‌ موفق را یک مجموعه مطالبه گر و هوشمند دانست و خاطرنشان ساخت: این مطالبه گری با بررسی میزان رضایت مندی متقاضیان و با اطلاع صحیح پیرامون بازتاب های اجتماعی و مطالبات خدمات گیرندگان شکل گرفته و بدین ترتیب بخش های مختلف سازمان می توانند از نتایج اقدامات خود و اولویت های پیش رو برای ارائه مطلوب خدمات آگاهی پیدا کنند. وجود هوشمندی و هنر در روابط‌عمومی‌ امکان انتقال این مفاهیم تصمیم ساز را میسر می سازد.