اولویت‌های متخصصان ارتباطات در آمریکای لاتین در حال تغییر است

وقتی صحبت از مدیریت چالش های اخلاقی می شود، 89 درصد از پاسخ دهندگان ارزش های شخصی خود را بالاتر از دستورالعمل های اخلاقی سازمان یا انجمن های حرفه ای خود قرار می دهند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)|| طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به صنعت ارتباطات استراتژیک و روابط‌عمومی در آمریکای لاتین را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شارا به نقل از EUPRERA، نظرسنجی از متخصصان ارتباطات در 20 کشور انجام شد.

یافته های کلیدی عبارتند از:

وقتی صحبت از مدیریت چالش های اخلاقی می شود، 89 درصد از پاسخ دهندگان ارزش های شخصی خود را بالاتر از دستورالعمل های اخلاقی سازمان یا انجمن های حرفه ای خود قرار می دهند.


38 درصد از افرادی که در بخش دولتی کار می کنند ادعا می کنند که برنامه بحران ندارند.


پاسخ دهندگان گفتند که مهمترین موضوعات استراتژیک پیش رو عبارتند از:
– تکامل دیجیتال و شبکه اجتماعی (39 درصد)
– استفاده از داده های بزرگ و/یا الگوریتم های ارتباطی (38٪)
– بررسی اشکال جدید ایجاد و توزیع محتوا (35))