استاندار خراسان رضوی: روابط عمومی ها پنجره ی تعاملی دستگاه ها با مردم و رسانه ها هستند

روابط عمومی ها از یک طرف پنجره ی تعاملی دستگاه ها با مردم و رسانه ها هستند و از سویی دیگر مطالبات افکار عمومی و جامعه را به خدمتگزاران در دستگاه های اجرایی منتقل می کنند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) استاندار خراسان رضوی همزمان با روز روابط عمومی، با حضور در اداره کل روابط عمومی استانداری با مدیر و کارکنان آن دیدار کرد.


به گزارش شارا از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این دیدار ضمن تبریک این مناسبت، اظهار داشت: روابط عمومی ها از یک طرف پنجره ی تعاملی دستگاه ها با مردم و رسانه ها هستند و از سویی دیگر مطالبات افکار عمومی و جامعه را به خدمتگزاران در دستگاه های اجرایی منتقل می کنند.


وی بر لزوم توجه دقیق بر اجرای وظائف سازمانی و انتقال انتظارات جامعه تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها با هنر، دقت و ظرافت، شناخت زمان و مکان، می توانند در تنویر افکار عمومی موثر باشند.


استاندار خراسان رضوی، تحول در حوزه ی روابط عمومی استانداری طی سه سال گذشته را قابل توجه دانست و تصریح کرد: انتظار این است که روند تعالی سازمانی این مجموعه، همچنان استمرار یابد.


رشیدیان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه عملکرد و دستاوردهای دولت به مردم، خاطر نشان کرد: نقش روابط عمومی ها در تحقق این مهم، تعیین کننده است.


وی اظهار داشت: به همین منظور کتاب عملکرد دولت تدبیر و امید در خراسان رضوی تهیه و تدوین شده است که شایسته است به منظور بهره برداری مناسب تر، از روش های نوین اطلاع رسانی، در این حوزه استفاده شود.


استاندار خراسان رضوی گفت: این که دستاورد دولت صرفا برجام است؛ تصور غلطی است و برای اصلاح این نوع نگرش، باید خدمات ارائه شده از سوی دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف، از طریق روابط عمومی ها به با اطلاع مردم رسانده شود.