ارزیابی نقش و اهمیت اعتماد در تجارت

نظرسنجی از 500 مدیر اجرایی، 2508 مصرف کننده و 2012 کارمند در 17-23 فوریه 2023 انجام شد.

 نظرسنجی از 500 مدیر اجرایی، 2508 مصرف کننده و 2012 کارمند در 17-23 فوریه 2023 انجام شد.
 
 برخی یافته های کلیدی عبارتند از:
 
 — 79 درصد از مصرف کنندگان گفتند که حفاظت از داده های آنها برای ایجاد اعتماد بسیار مهم است.
 
 — 84 درصد از مدیران کسب و کار گفتند که فکر می کنند مشتریان بسیار به شرکت اعتماد دارند، اما تنها 27 درصد از مشتریان همین را گفتند. 
 
 – 79 درصد از مدیران کسب و کار گفتند که کارمندان‌شان به شرکت اعتماد دارند، اما تنها 65 درصد از کارمندان با آن موافقت کردند.
 
 منبع: PWC