درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 21:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9260صفحه نخست » شنبه، 10 اسفند 1392 - 17:57
بررسی میزان گرایش و تمایل سازمان به فعالیت های بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی تهران)
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از نیازهای ضروری مدیران سازمان ها ، درک و توسعه ی برنامه های بازاریابی برای محصولات و خدماتشان است. یکی از دلایل عمده ی شکست سازمان ها نداشتن برنامه ای مدون و چشم انداز نسبت به آینده و بازر و محیط رقابتی می باشد.
  

بررسی میزان گرایش و تمایل سازمان به فعالیت های بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک کشاورزی تهران)

 

نویسنده :

مهدی حیدری
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
hasti_heidari5@yahoo.com

پیام نور واحد غرب تهران

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از نیازهای ضروری مدیران سازمان ها ، درک و توسعه ی برنامه های بازاریابی برای محصولات و خدماتشان است. یکی از دلایل عمده ی شکست سازمان ها نداشتن برنامه ای مدون و چشم انداز نسبت به آینده و بازر و محیط رقابتی می باشد. برای رسیدن به موفقیت و اهداف سازمان علاوه بر عوامل بیرونی که شامل محیط بیرونی، برنامه بازاریابی، رقباء باید به عوامل درونی نیز توجه نمود. مهمترین عوامل درونی هر سازمان که می تواند نقطه قوت هر سازمانی در نظر گرفته شود منابع انسانی آن سازمان می باشد. سازمان ها برای رسیدن به اهداف خود با توانمند سازی کارکنان خود می توانند یک مزیت رقابتی ایجاد کنند. امروزه توانمند سازی به عنوان یکی از ابزارهای سودمندارتقاءکیفی کارکنان وافزایش اثربخشی سازمانی تلقی می گردد.به منظورکسب موفقیت در محیط در حال تغییر کسب و کار امروزی،سازمانها به دانش، نظرات،انرژی وخلاقیت کلیه کارکنان، اعم ازکارکنان خط مقدم تامدیران سطح بالا،نیازمندند.جهت تحقق این امر، سازمانها از طریق توانمندسازی کارکنان مربوطه به منظور تشویق آنان به ابتکار عمل بدون اعمال فشار، ارج نهادن به منافع جمعی سازمان باکمترین نظارت وانجام وظیفه به عنوان مالکان سازمان،اقدام می نمایند.توانمند سازی،کارکنان را قاد ر میسازد تا در مواجهه با مشکلات و تهدیده ا،ازمقاومت وانعطاف پذیری بیشتری برخوردار باشند.


واژگان کلیدی : توانمندسازی، بهره وری، ایجاد تحول درسازمان، امنیت شغلی، تاثیر فناوری بر محیط های کاری، انعطاف پذیری سازمان ها، انتظارات مشتریان ، قوانین ومقررارت دولتی، فعالیت های بازاریابی

 

 

مقدمه:
باتوجه به دگرگونی های سریع وپرشتاب دانش ومعلومات بشری،همه چیز به شدت درحال تغییروتحول است.سازمان ها به عنوان یک سیستم بازبا محیط در تعامل می باشندوبرای تداوم حیات نیازمند پاسخگوئی به تغییرات محیطی هستند .از آنجا که منابع انسانی مهمترین عامل ومحور سازمان ها محسوب می شوند،تجهیزوآماده سازی منابع مزبور برای مواجهه باتغییرات، ازاهمیت ویژه بر خوردار (جعفر زاده 1386). تاریخچه اولین تعریف از اصطلاح توانمند سازی به سال 1788 بر می گردد ک ه در آن توانمند سازی را به عنوان تفویض اختیار  در نقش سازمانی خود می دانستند که این اختیار بایستی به فرد اعطا یا در نقش سازمانی او دیده شود. این توانمند سازی به معنی اشتیاق فرد برای مسئولیت واژه ای بود که برای اولین بار به طور رسمی به معنی پاسخگویی تفسیر شد.گروف درسال 1971 به تعاریف رایج فرهنگ لغت از توانمند سازی اشاره می کند که شامل تفویض قدرت قانونی ،تفویض اختیار،واگذاری ماموریت و قدرت بخشی است.

 

دریافت فایل کامل مقاله

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد