درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 06:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  پربیننده  

قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
این قانون به این معناست که قبل از پاسخگویی به یک سؤال یا درخواست، سه ثانیه مکث کنید. این مکث به شما فرصت می‌دهد تا به طور کامل سؤال یا درخواست را درک کنید و پاسخی دقیق و مناسب ارائه دهید.
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 03:09

عصر «روابط‌عمومی مصنوعی» عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»
انفجار مدل‌های تخصصی هوش مصنوعی مولد به این معنی است که متخصصان روابط‌عمومی باید برای ظهور "روابط‌عمومی مصنوعی" آماده باشند. توصیفی که در حال حاضر می‌توان از «روابط‌عمومی مصنوعی» ارایه داد این است که روابط‌عمومی‌ مصنوعی در آینده نه چندان دور به یک امر عادی تبدیل خواهد ‌شد و بیشتر یا کل فعالیت‌های روابط‌عمومی‌ توسط ابزارهای تخصصی هوش مصنوعی مولد انجام خواهد شد...
سه شنبه، 30 آبان 1402 - 01:36

معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی
اصطلاحات این کتاب شامل مواردی است که غالباً توسّط افراد شاغل در روابط‌عمومی در ارتباط با کارهای‏‌شان در حوزه ارتباطات به کار می‌رود. به این ترتیب، کار عملی روابط‌عمومی اکثر اصطلاحات کاری خود را از زمینه‌های ارتباطی اخذ می‌کند در حالی که فنون اطّلاعاتی و بازاریابی به نحوی فزاینده از اهمّیت حیاتی برخوردار می‌شوند. بدین لحاظ، تعجّبی ندارد که مطالعات روابط‌عمومی به نحوی چشمگیر، به جای سایر رشته‌ها مانند بازرگانی یا امور عمومی یا سیاست، در دانشکدۀ ارتباطات قرار گرفته است.
جمعه، 22 اردیبهشت 1402 - 18:56

روزنامه‌نگاری برند روزنامه‌نگاری برند
روزنامه‌نگاری برند زمانی موفق می‌شود که به یک اصل داستانی قوی تکیه کند. این اصل داستانی باید چیزی باشد که مخاطبان شما را درگیر کند و به آنها دلیلی برای توجه دهد.
شنبه، 13 آبان 1402 - 09:57

روابط‌عمومی و صداقت روابط‌عمومی و صداقت
صداقت برای روابط‌عمومی نیز مهم است زیرا به جلوگیری از بحران‌ها کمک می‌کند. هنگامی که سازمانی صادق است، کمتر احتمال دارد دروغ یا اطلاعات گمراه کننده منتشر کند. این امر می‌تواند به جلوگیری از بحران‌هایی مانند بحران‌های اعتباری و بحران‌های رسوایی کمک کند.
سه شنبه، 24 مرداد 1402 - 02:52

ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی
این داستان مبتنی بر این اصلِ اصلی است که چگونه روابط‌عمومی می‌تواند حقیقت را بچرخاند و قدرت صنعت را نشان دهد – چه خوب و چه بد.
سه شنبه، 9 آبان 1402 - 09:30

۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
این یک مقاله عالی است که نکات مفیدی در مورد چگونگی ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه ارائه می دهد. من به ویژه نکات زیر را دوست داشتم:
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 20:34

معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
امروزه بسیاری معتقدند که پایه و اساس تحقیقات و پژوهش‌های علمی بر مدارک و مستندات و سوابق متکی بوده و هر چه این مستندات کامل‌تر و پربارتر باشد، به همان اندازه موفقیت صاحبان خرد در زمینه پیشرفت و پژوهش در علوم مختلف افزایش خواهد یافت.
چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1402 - 19:13

اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟ اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟
اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند، می‌توانیم انتخاب کنیم که عصبانی شویم یا ناراحت شویم. اما می‌توانیم انتخاب کنیم که به حرف‌های او اهمیت ندهیم و به زندگی خود ادامه دهیم.
شنبه، 8 مهر 1402 - 19:50

خوداشتغالی در روابط‌عمومی خوداشتغالی در روابط‌عمومی
خوداشتغالی در روابط‌عمومی می تواند راهی عالی برای استفاده از مهارت‌های شما و ایجاد یک کسب‌وکار موفق باشد. با این حال، مهم است که قبل از شروع، تحقیق و برنامه‌ریزی دقیق انجام دهید.
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 - 18:50

برند کارفرمایی چیست؟ برند کارفرمایی چیست؟
برند کارفرمایی، یک ابزار ارزشمند برای سازمان‌هاست که می‌تواند به آنها کمک کند تا استعدادهای برتر را جذب و حفظ کنند، بهره‌وری و عملکرد کارکنان را افزایش دهند، هزینه‌های استخدام و جذب نیروی کار را کاهش دهند و رضایت مشتریان را افزایش دهند. روابط‌عمومی، نقش مهمی در ایجاد و تقویت برند کارفرمایی ایفا می‌کند.
سه شنبه، 8 اسفند 1402 - 19:33

چشم‌انداز جستجوی مدرن چشم‌انداز جستجوی مدرن
روابط‌عمومی دیجیتال فرآیند ایجاد و توزیع محتوای رسانه‌ای با هدف کسب پوشش رسانه‌ای است. این یک ابزار قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد اعتبار است. علاوه بر این، روابط‌عمومی دیجیتال نیز می‌تواند به بهبود سئو کمک کند.
سه شنبه، 24 مرداد 1402 - 04:08

 ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی
یک محیط کاری حمایتی برای موفقیت ضروری است. وقتی کارکنان احساس می کنند مورد حمایت هستند، بیشتر احتمال دارد احساس کنند که می توانند نوآور باشند و ریسک کنند. آنها همچنین بیشتر احتمال دارد احساس کنند که می توانند برای کمک به تیم خود قدم رو به جلو بگذارند. این می تواند به بهره وری، رضایت شغلی و وفاداری مشتری منجر شود.
یکشنبه، 27 اسفند 1402 - 12:38

گزارش‌گری بومی گزارش‌گری بومی
یکی از راه‌های این کار، «گزارش‌گری بومی» است که به کاربران اجازه می‌دهد از قابلیت‌های داخلی تیک‌تاک که مختص این اپلیکیشن طراحی شده‌اند، برای تهیه محتوا استفاده کنند. رسیدن به کاربران در جایی که قرار دارند به خبرنگاران کمک می‌کند جوانان را که معمولاً از تیک‌تاک استفاده می‌کنند، به اخبار علاقمند بسازند.
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1402 - 23:15

روابط‌عمومی داده روابط‌عمومی داده
روابط‌عمومی داده (Data PR) یک رویکرد جدید به روابط‌عمومی است که بر استفاده از داده‌ها برای بهبود ارتباطات و تأثیرگذاری بر مخاطبان هدف تمرکز دارد. این رویکرد از طریق جمع‌آوری، تجزیه‌وتحلیل و تفسیر داده‌های مختلف، به منخصصان روابط‌عمومی‌ کمک می‌کند تا:
سه شنبه، 25 مهر 1402 - 18:48

مدیریت روابط سرمایه‌گذار مدیریت روابط سرمایه‌گذار
روابط سرمایه‌گذار با ارزش بازار یک شرکت ارتباط مستقیمی دارد. هر چه حرفه روابط سرمایه‌گذار در یک شرکت/ سازمان جدی‌تر گرفته شود به همان اندازه ارزش بازار آن شرکت افزایش پیدا کرده و نسبت به سایر شرکت‌ها که در گروه همتا قرار دارد در یک جایگاه و موقعیت بهتری قرار می‌گیرد.
شنبه، 23 اردیبهشت 1402 - 19:10

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست
اطلاعات غلط اطلاعاتی نادرست یا غیر دقیق است. اطلاعات نادرست اطلاعاتی نادرست است که به طور عمدی برای گمراه کردن در نظر گرفته شده است.
یکشنبه، 30 مهر 1402 - 11:00

اضطراب اطلاعاتی اضطراب اطلاعاتی
حس سرخوردگی حاصل از احساس گناه به واسطه با خبر نبودن یا دیر با خبر شدن از اخبار شبکه‌های اجتماعی نوعی اضطراب اطلاعاتی است. بسیاری از کاربران اذعان دارند زمانی که در شبکه حضور ندارند نیز به اتفاقات شبکه و آنچه در آن در حال به وقوع پیوستن است فکر می‌کنند و همواره در اضطراب ناشی از با خبر نبودن از وقایع قرار دارند.
دوشنبه، 24 مهر 1402 - 21:17

روابط‌عمومی در عصر ابهام روابط‌عمومی در عصر ابهام
عصر ابهام، عصری است که در آن اطلاعات و اطلاعات نادرست به سرعت در حال انتشار هستند. این امر می‌تواند برای سازمان‌ها چالش‌برانگیز باشد، زیرا می‌تواند منجر به سردرگمی و عدم اطمینان در مخاطبان شود.
چهارشنبه، 10 آبان 1402 - 01:04

  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
با دستور کار وارد مصاحبه شویم. یعنی از قبل، هدف از مصاحبه را بدانیم و برای آن برنامه ریزی کنیم. ما در مصاحبه قرار است جواب چند سوال را دریافت کنیم و این جواب ها قرار است تیتر شوند. غیر از این، بیهوده کاری است.
جمعه، 8 اردیبهشت 1402 - 07:42

علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟ علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
پژوهشگران ارتباطات محاسباتی از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، تحلیل شبکه، پردازش زبان طبیعی و ابزارهای محاسباتی مختلف برای استخراج اطلاعات معنی‌دار از این مجموعه داده‌های عظیم استفاده می‌کنند.
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1402 - 23:25

خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
استاد دوره آموزشی ویژه خبرنگاران حوزه روابط‌عمومی صنعت گاز کشور در این جلسه که با موضوع مدیریت بحران و به میزبانی شرکت گاز استان هرمزگان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری در بندرعباس به مدت سه روز برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها باید فهرستی از تمامی بحران‌ها در سازمان شناسایی کنند تا قبل از بالقوه شدن بحران، راهکارهای کلیدی برای آن ارائه داده شود.
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1402 - 07:25

راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی
هشیاری درمورد آنچه منتشر می‌کنید یا آنچه که از آن بازدید می‌کنید، اهمیت فراوانی دارد. هکرها معمولا براساس اطلاعاتی که شما از خودتان منتشر کرده‌اید، سناریو و برنامه‌ای را برای حمله به شما طراحی می‌کنند. نهادهای امنیتی و ناظر، براساس همین اطلاعات می‌توانند متوجه شوند که شما مشغول تهیه چه گزارشی هستید یا روی چه موضوعی کار می‌کنید.
یکشنبه، 14 آبان 1402 - 19:48

رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند
نگاه سیاه‌پوستان آمریکایی به اخبار منفی است. 63 درصد از پاسخ‌دهندگان سیاه‌پوستان گفتند که اخبار مربوط به سیاه‌پوستان اغلب منفی‌تر از اخبار مربوط به سایر گروه‌های نژادی و قومی است.
دوشنبه، 1 آبان 1402 - 21:48

چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
یافته‌های دکتر ندون نشان می‌دهد که روابط منفی کارمند-سازمان می‌تواند تأثیر منفی قابل توجهی بر واکنش کارکنان به بحران داشته باشد. کارکنانی که روابط منفی با سازمان خود دارند، بیشتر احتمال دارد که رفتارهای غیرحمایت‌کننده را در طول بحران انجام دهند.
یکشنبه، 30 مهر 1402 - 19:18

ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
در این مقاله، نویسنده به این سوال می‌پردازد که چرا رفتار مغرورانه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، به طور گسترده‌ای پذیرفته و حتی ستایش می‌شود. او استدلال می‌کند که این امر ناشی از چندین عامل است.
دوشنبه، 8 آبان 1402 - 03:16

ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته
رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی دو ابزار قدرتمندی هستند که می‌توانند برای افزایش آگاهی از برند و ترافیک وب استفاده شوند. با این حال، آنها نقاط قوت و ضعف متفاوتی دارند.
سه شنبه، 24 مرداد 1402 - 21:21

5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای 5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
مدیر باید درباره اهداف شخصی و سازمانی با کارکنان صحبت کند. هدف‌‌‌گذاری یکی دیگر از جنبه‌‌‌های مهم انگیزشی برای مدیریت است. مدیریت می‌تواند در مورد اهداف شخصی کارکنان بحث و تبادل نظرکرده تا آنان را با اهداف سازمان هماهنگ کند. هدف‌‌‌گذاری باعث شفافیت در مورد نقش‌‌‌ها و مسوولیت‌‌‌ها می‌شود.
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 - 19:52

چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟ چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
این جمله توماس پین، فیلسوف و انقلابی آمریکایی، بیانگر این واقعیت است که بحث کردن با کسی که به دلایل و استدلال اعتقادی ندارد، معمولاً بی‌نتیجه است.
جمعه، 7 مهر 1402 - 20:46

اگر خیلی‌‌‌ها می‌‌‌گویند رئیس بدی هستید حتما هستید! اگر خیلی‌‌‌ها می‌‌‌گویند رئیس بدی هستید حتما هستید!
اگر تعداد کافی از افراد فکر می‌کنند شما رئیس بدی هستید، پس رئیس بدی هستید. اگر کارکنان سعی می‌کنند از شما دوری کنند، منبع استعدادهایی که در اختیار دارید، با کمبود مواجه می‌شود. خود آقای تالی که با وسواس شدید سعی کرده کار عادلانه‌‌‌ای انجام دهد، به وضوح متوجه شد که معاون نخست‌وزیر در حال تلاش برای اثبات خودش است. او رویکرد راب نسبت به این بررسی‌‌‌ها را «تا حدی استبدادگرایانه» توصیف می‌کند.
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1402 - 20:48

اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟ اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
به نظر می‌رسد ترور رسانه‌ای یک مفهوم بدون چارچوب و ساختار است که در بسیاری از موارد به عنوان یک ابزار سیاسی برای طبیعی جلوه‌دادن شرایط اجتماعی که ناشی از اقدامات اشتباه یک سیستم مدیریتی بوده، استفاده می‌شود و در حقیقت بیش از آنکه عمق علمی و روان‌شناختی داشته باشد بر مسائل سیاسی و لاپوشانی‌های حزبی، استوار است.
دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402 - 17:11

روندهای کلیدی تبلیغات ویدیویی دیجیتال در سال 2024 روندهای کلیدی تبلیغات ویدیویی دیجیتال در سال 2024
هزینه‌های تبلیغات ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی با 20 درصد افزایش نسبت به سال قبل به 23.4 میلیارد دلار در سال 2024 خواهد رسید و از تلویزیون متصل (CTV) پیشی خواهد گرفت.
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 22:11

60 گوهر گرانبها در ستایش روابط‌عمومی 60 گوهر گرانبها در ستایش روابط‌عمومی
در دنیای پرشتاب امروز، ارتباطات و روابط‌عمومی نقشی حیاتی در ساختن پل‌های درک و همدلی میان انسان‌ها ایفا می‌کنند. همچون مهندسینی ماهر، متخصصان این حوزه با ظرافت و خلاقیت، تار و پود ارتباطات را می‌بافند و زمینه را برای تعاملات سازنده و ثمربخش فراهم می‌کنند.
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 - 10:41

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک" نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
در مستند جدید FRONTLINE با عنوان "یک مأموریت خطرناک"، به بررسی خطرات فزاینده‌ای که روزنامه‌نگاران در سراسر جهان با آن مواجه هستند، پرداخته می‌شود. این مستند به دنبال زنجیره فیلم‌هایی است که به موضوعاتی مانند مبارزه ماریا رسا علیه اطلاعات نادرست و ارعاب در فیلیپین و استفاده از جاسوس‌افزار پگاسوس علیه خبرنگاران می‌پردازد.
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 19:22

 اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
در سری نشست های به‌کارگیری هوش مصنوعی در فعالیت های روابط‌عمومی 17 اردیبهشت 1403، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، با اشاره به شناسایی الگوریتم‌های افزایش مخاطبان با استفاده از هوش مصنوعی گفت: افزایش اقبال عمومی به محتوای رسانه ای، سرمایه مهمی است که به استحکام هویت دانشگاه کمک می‌کند.
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 23:58

وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
در این روز جهانی آزادی مطبوعات و در ادامه مسیر، امیدوارم همه ما انتخاب کنیم که از روی داستان‌های دشواری که روزنامه‌نگاران سراسر جهان سعی در پوشش و افشای آن‌ها دارند، چشم‌پوشی نکنیم. این حقیقت که روزنامه‌نگاران به طور فزاینده‌ای به خاطر کارشان به تبعید رانده می‌شوند؛ و از واقعیت الهام‌بخش اینکه، با وجود همه چیز، این کار ضروری همچنان ادامه دارد.
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 19:07

چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته با منشأ ناشناخته دوباره آنلاین شده است، زیرا جوامع آنلاین یک بار دیگر توییت مرموز سام آلتمن را جدا می‌کنند. چت‌بات هوش مصنوعی مرموز "gpt2-chatbot" تقریباً یک هفته پس از ناپدید شدن ناگهانی، دوباره آنلاین شده است.
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 02:19

نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
مشاور وزیر و رئیس هیأت عامل ایمیدرو تاکید کرد: با توجه به انزوای بخش معدن در جامعه، روابط عمومی‌ها از طریق رسانه‌ها می‌توانند در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه نقش آفرینی کنند.
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 20:27

گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، بر افزایش خشونت علیه خبرنگاران محیط زیست که باعث شده این حرفه به طور فزاینده‌ای خطرناک شود، تاکید کرد. رئیس سازمان ملل متحد گفت: خبرنگاران و متخصصان رسانه «نقش کلیدی در اطلاع‌رسانی و آموزش» مردم در مورد بحران کنونی محیط زیست و آب و هوای جهان دارند که نسل‌های آینده را تهدید می‌کند.
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 - 19:27

اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
لایحه جدیدی در ایالات متحده به دولت قدرت می‌دهد تا رسانه‌های غیرانتفاعی را که به عنوان ضد اسرائیلی یا یهودی‌ستیز تلقی می‌شوند، ساکت کند. این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد آزادی مطبوعات ایجاد کرده است.
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 02:22

صفحه بعد
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد