درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 12:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42193صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 19 فروردین 1399 - 07:53
دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس
کارشناسان به بانکها توصیه می کنند تا افق برنامه ریزی استراتژیک خود را به یک پنجره 21 ماهه تا ماه دسامبر 2021 گسترش دهند. علاوه بر این، جیم ماروس، ناشر گزارش بانکداری دیجیتال، نوشت: "در این مواقع، اهمیت راه حل های بانکی دیجیتال، از افتتاح حساب و درخواست وام گرفته تا پرداخت وجه مشخص می شود."
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ها برای مقابله با بحران کروناویروس، یک برنامه سه مرحله ای را دنبال کنند:

1) ثبات

 بانکها باید یک "مرکز فرماندهی" متمرکز را برای مدیریت ایجاد کنند. این عملیات باید کنترل و اجرای برنامه تداوم فعالیت بانک ها را بر عهده بگیرد و رهنمودهای دولت در جنبه های مختلف مرتبط به شیوع بیماری کرونا را مدنظر قرار داده و آن دستورالعمل ها را با طور کامل و به نحو احسن مراعات نماید.

ثبات همچنین شامل ایجاد یک برنامه ارتباطی، متعادل کردن وسوسه برقراری ارتباط بیش از حد با خطر عدم ارائه جزئیات و به روزرسانی کافی به موقع است.

این هم برای مشتریان و هم برای کارمندان صدق می کند.

 

از منظر کارمندان، ثبات به معنای ایجاد و تقویت نقش ها و اقتدار برای تداوم تجارت و ارتباطات خارجی است.

 آلبرت پانگ در یک توئیت، نشان می دهد که شرکت ها در "عناوین شغلی و وظایف تجدید نظر کنند. شرکت هایی که دارای انعطاف پذیرترین وظایف، توضیحات شغلی و فرایندها هستند از دیدگاه استمرار کسب و کار، غالب خواهند شد.

این توصیه بد است. با توجه به فشار بسیار به دلیل شرایط فعلی، مردم به ثبات و آرامش هرچه بیشتر نیاز دارند. مردم به دلیل تغییر عناوین شغلی و مسئولیت ها، به استرس اضافی احتیاج ندارند.

ابتدا ثبات دهید، بعداً تغییر کرده و بهبود پیدا کنید.

 

 2) وضعیت و موقعیت سنجی

کارشناسان پیشنهاد می کنند که بانک ها:

1) با توجه به کاهش نرخ و اختلال در مشاغل، برنامه های مالی و سرمایه گذاری را مجددا مورد بازبینی قرار دهند.

2) شاخص های ریسک اعتباری هشدار دهنده را روشن و تقویت نمایند.

3) برنامه اقدام و همکاری با فروشندگان و شرکا برای همسویی با واقعیت های جدید را تدوین کنند.

با این حال یکی دیگر از مؤلفه های مهم این بخش، اتخاذ یک سیاست ارتباط از راه دور است.

 

با توجه به اینکه کروناویروس باعث ترس و اضطراب شده است، شرکت های بزرگی مانند گوگل، اپل و مایکروسافت به دلیل نگرانی در مورد شیوع ویروس، سیاست هایی را برای ترغیب کارمندان به کار از خانه وضع کردند. با افزایش تعداد موارد کروناویروس، عاقلانه است که مشاغل در همه ابعاد، ایجاد یک سیاست اضطراری کار از خانه را در نظر بگیرند تا اطمینان حاصل کنند که کارمندان هنوز هم می توانند کار خود را انجام دهند.

 

هنگام تهیه خط مشی اضطراری از خانه، همه جزئیات را در نظر بگیرید.

3) اجرا

کارشناسان به بانکها توصیه می کنند تا افق برنامه ریزی استراتژیک خود را به یک پنجره 21 ماهه تا ماه دسامبر 2021 گسترش دهند. علاوه بر این، جیم ماروس، ناشر گزارش بانکداری دیجیتال، نوشت: "در این مواقع، اهمیت راه حل های بانکی دیجیتال، از افتتاح حساب و درخواست وام گرفته تا پرداخت وجه مشخص می شود."

ریان کالدول، مدیرعامل MX استدلال می کند که "اکنون زمان اولویت بندی اقدامات ابتکاری دیجیتال است."


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد