درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 11:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14446صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 5 آذر 1393 - 16:01
رسانه ها نباید در فضای احساسی عمل کنند
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با شارا: - وقتی به حضور مردم، طیف های گوناگون اقشار مختلف، جوان ها مسئولین نگاه می کنیم، این نشان می دهد که جامعه ما نیازمند و علاقه مند به موضوع اطلاع رسانی و رسانه است و یک تکلیف را برعهده مسئولین دارد و آن این است که مسئولین بای پاسخ این استقبال، حضور و تقاضا را با مطالعه چگونگی پاسخ به آن کار کنند. برای مثال نمایشگاه مطبوعات را شش ماه یکبار برگزار کنیم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرتضی طلایی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با شارا اظهار داشت: « رسانه ها باید تلاش کنند در فضای احساسی عمل نکنند تا جایی که مسئله ای برای آنها احراز نشده است، ورود پیدا نکنند.»


وی افزود: « اگر به واقیت ها نگاه کنیم، می بینیم یک چهارچوب هایی وجود دارد که رسانه ها باید در این چهارچوب فعالیت کنند، با لحاظ کردن این چهارچوب ها برآیند کار رسانه ها خوب است. باید یک مقدار با حسن نیت نگاه کرد و برخی مواقع دوستان رسانه ای اخباری را کار می کنند که این اخبار واقعیت ندارد و تنها اطلاعات خام و اولیه است، اگر این دوستان جایی که به عنوان آبروی افراد است را خط قرمز ببینند، می تواند بیش از این موفقیت برای رسانه های ما به همراه داشته باشد.»


نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: «وقتی به حضور مردم، طیف های گوناگون اقشار مختلف، جوان ها مسئولین نگاه می کنیم، این نشان می دهد که جامعه ما نیازمند و علاقه مند به موضوع اطلاع رسانی و رسانه است و یک تکلیف را برعهده مسئولین دارد و آن این است که مسئولین بای پاسخ این استقبال، حضور و تقاضا را با مطالعه چگونگی پاسخ به آن کار کنند. برای مثال نمایشگاه مطبوعات را شش ماه یکبار برگزار کنیم.»


طلایی ارابز داشت: «من برگزاری چند نمایشگاه را به عنوان رویدادهای مهم فرهنگی و اجتماعی از آنها یاد می کنم که یکی از آنها نمایشگاه میطوعات و خبرگزاری ها است که نشان دهنده سطح پیشرفت و توسعه یافتگی جامعه است.»
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد