شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : رسانه ها نبايد در فضاي احساسي عمل كنند
چهارشنبه، 5 آذر 1393 - 16:01 کد خبر:14446
وقتي به حضور مردم، طيف هاي گوناگون اقشار مختلف، جوان ها مسئولين نگاه مي كنيم، اين نشان مي دهد كه جامعه ما نيازمند و علاقه مند به موضوع اطلاع رساني و رسانه است و يك تكليف را برعهده مسئولين دارد و آن اين است كه مسئولين باي پاسخ اين استقبال، حضور و تقاضا را با مطالعه چگونگي پاسخ به آن كار كنند. براي مثال نمايشگاه مطبوعات را شش ماه يكبار برگزار كنيم.

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- مرتضي طلايي در حاشيه بازديد از بيستمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها در گفتگو با شارا اظهار داشت: « رسانه ها بايد تلاش كنند در فضاي احساسي عمل نكنند تا جايي كه مسئله اي براي آنها احراز نشده است، ورود پيدا نكنند.»


وي افزود: « اگر به واقيت ها نگاه كنيم، مي بينيم يك چهارچوب هايي وجود دارد كه رسانه ها بايد در اين چهارچوب فعاليت كنند، با لحاظ كردن اين چهارچوب ها برآيند كار رسانه ها خوب است. بايد يك مقدار با حسن نيت نگاه كرد و برخي مواقع دوستان رسانه اي اخباري را كار مي كنند كه اين اخبار واقعيت ندارد و تنها اطلاعات خام و اوليه است، اگر اين دوستان جايي كه به عنوان آبروي افراد است را خط قرمز ببينند، مي تواند بيش از اين موفقيت براي رسانه هاي ما به همراه داشته باشد.»


نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران تصريح كرد: «وقتي به حضور مردم، طيف هاي گوناگون اقشار مختلف، جوان ها مسئولين نگاه مي كنيم، اين نشان مي دهد كه جامعه ما نيازمند و علاقه مند به موضوع اطلاع رساني و رسانه است و يك تكليف را برعهده مسئولين دارد و آن اين است كه مسئولين باي پاسخ اين استقبال، حضور و تقاضا را با مطالعه چگونگي پاسخ به آن كار كنند. براي مثال نمايشگاه مطبوعات را شش ماه يكبار برگزار كنيم.»


طلايي ارابز داشت: «من برگزاري چند نمايشگاه را به عنوان رويدادهاي مهم فرهنگي و اجتماعي از آنها ياد مي كنم كه يكي از آنها نمايشگاه ميطوعات و خبرگزاري ها است كه نشان دهنده سطح پيشرفت و توسعه يافتگي جامعه است.»