درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 03:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12352صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 13 مرداد 1393 - 07:40
نقش روابط عمومی در طرح تکریم ارباب رجوع در گفتگوی اختصاصی شارا با نماینده مردم کرمانشاه
به نظر من ارتباط کاری مدیران روابط عمومی با نمایندگان مجلس می تواند ارتباطی غیر مستقیم و از طریق دادن اطلاعات لازم به افرادی باشد که به ادرات مراجعه می کنند. از این طریق می توانیم تعامل بسیار خوبی با مدیران روابط عمومی داشته باشیم.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: "روابط عمومی ها می توانند با دادن اطلاعات لازم به مراجعین مشکلات آنها را حل کنند. در نتیجه با مراجعه کمتری از سوی ارباب رجوع ها به ادارات و سازمان ها روبرو خواهیم شد."


به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران-(شارا) «سید سعید حیدری طیب» عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به اینکه اکثر مراجعات مردم بر سر مسائل جزئی است، گفت: "قسمت عمده ای از مراجعات مردم به نماینده ها به مسائل جزئی و ساده ای مربوط می شود که وظیفه مدیر و کارمندان است تا پاسخگوی آنها باشند."


وی افزود:" این عدم پاسخگویی از طرف مدیران و کارمندان به دلیل نبود اطلاع یا تخصص لازم از طرف مدیران و یا به علت کم حوصلگی و بی توجهی به خواسته های ارباب رجوع است."


«حیدری طیب» یکی از راه های حل مشکل تکریم ارباب رجوع را ایجاد دفاتر پاسخگویی در ادارات دانست و عنوان کرد:" به نظر من در بحث تکریم ارباب رجوع باید دفاتری در هر اداره یا سازمانی برای افراد مراجعه کننده ایجاد شود تا اطلاعات لازم به آنها داده شود. در نتیجه می بینید که خیلی از مسائل اداری آنها حل می شود و ما شاهد تعداد مراجعه کننده کمتری به ادارات خواهیم بود."


عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اهمیت ارتباط مدیران روابط عمومی با نمایندگان مجلس گفت: "به نظر من ارتباط کاری مدیران روابط عمومی با نمایندگان مجلس می تواند ارتباطی غیر مستقیم و از طریق دادن اطلاعات لازم به افرادی باشد که به ادرات مراجعه می کنند. از این طریق می توانیم تعامل بسیار خوبی با مدیران روابط عمومی داشته باشیم."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد