PR Newswire اولین محصول اشتراک‌گذاری اجتماعی را منتشر کرد

PR Newswire، یک شرکت توزیع بیانیه مطبوعاتی، SocialBoost را راه اندازی کرد؛ یک ابزار رسانه اجتماعی جدید که برای افزایش مشارکت اجتماعی ارگانیک در بیانیه‌های مطبوعاتی طراحی شده است. این ابزار به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا پست‌های رسانه‌های اجتماعی را برای کاربران نهایی تولید کنند تا بتوانند به راحتی در کانال‌های رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شیکاگو ، 13 سپتامبر 2023 / PR Newswire، یک شرکت توزیع بیانیه مطبوعاتی، SocialBoost را راه اندازی کرد؛ یک ابزار رسانه اجتماعی جدید که برای افزایش مشارکت اجتماعی ارگانیک در بیانیه‌های مطبوعاتی طراحی شده است. این ابزار به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا پست‌های رسانه‌های اجتماعی را برای کاربران نهایی تولید کنند تا بتوانند به راحتی در کانال‌های رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.
 

به گزارش شارا به نقل از PR Newswireا، SocialBoost یک ابزار نوآورانه است که می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا از رسانه‌های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان گسترده‌تر و افزایش آگاهی از برند استفاده کنند. این ابزار به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا کنترل روایت خود را در رسانه‌های اجتماعی در دست بگیرند و به راحتی محتوای تولید شده توسط کاربر را جمع‌آوری کنند.

 
SocialBoost پتانسیل بالایی برای تأثیرگذاری بر نحوه استفاده سازمان‌ها از رسانه‌های اجتماعی دارد. این ابزار می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا:


– دید و تعامل خود را در رسانه‌های اجتماعی افزایش دهند.
– تجربه اشتراک‌گذاری آسان‌تری را برای مخاطبان خود فراهم کنند.
– اشتراک‌گذاری ارگانیک را تقویت کنند.
– روایت خود را در رسانه‌های اجتماعی کنترل کنند.

 

– تجربه اشتراک‌گذاری بدون دردسر: SocialBoost به مخاطبان امکان می‌دهد تا به راحتی بیانیه‌های مطبوعاتی را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. این امر می‌تواند به افزایش اشتراک‌گذاری اجتماعی کمک کند.


– افزایش مشارکت اجتماعی: SocialBoost می‌تواند مشارکت اجتماعی را تا 100 برابر افزایش دهد. این امر می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا پیام خود را به مخاطبان بیشتری برسانند.


– کنترل روایت: SocialBoost به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا پیشنهادات پست از پیش نوشته شده را برای مخاطبان خود ایجاد کنند. این امر می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا روایت خود را در رسانه‌های اجتماعی کنترل کنند.

انتظار می رود SocialBoost به PR Newswire کمک کند تا سهم بازار خود را در بازار توزیع بیانیه مطبوعاتی افزایش دهد. این ابزار همچنین می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا پیام خود را به مخاطبان بیشتری برسانند و مشارکت اجتماعی خود را افزایش دهند.

 

“SocialBoost یک تغییر دهنده بازی برای انتشار اخبار است.” دنی سلنیک، مشاور SoSha و کهنه‌کار 35 ساله صنعت خبر گفت: این فناوری نوآورانه برای ارتباط‌دهندگانی که نیاز و قدرت تعامل رسانه‌های اجتماعی را درک می‌کنند، ضروری است و SocialBoost انجام آن را به طرز شگفت‌انگیزی آسان می‌کند و نتایج نشان می‌دهد.


SocialBoost اکنون از طریق پورتال ارسال اطلاعیه مطبوعاتی PR Newswire در دسترس همه مشتریان ایالات متحده است.

 

SocialBoost هنوز یک محصول جدید است، اما پتانسیل زیادی برای کمک به سازمان‌ها در دستیابی به اهداف بازاریابی خود دارد.
 

درباره سوشا
SoSha یک استارت آپ مستقر در نیویورک است که فناوری اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی با هوش مصنوعی را توسعه می‌دهد. پلتفرم آنها دکمه‌های اشتراک‌گذاری قابل جاسازی، تجزیه و تحلیل پیشرفته و ایجاد محتوای هوش مصنوعی تولیدی را ترکیب می‌کند تا به بازاریابان کمک کند تا کمپین‌های تقویت رسانه‌های اجتماعی ارگانیک را به عنوان جایگزینی مطمئن و موثر برای راه‌حل‌های تبلیغات دیجیتال اجرا کنند. 

 

درباره PR Newswire
برای بیش از 65 سال، PR Newswire با بزرگترین، جامع‌ترین شبکه توزیع چاپ، رادیو، مجله، ایستگاه‌های تلویزیونی، پورتال‌های مالی و نشریات تجاری، پیشرو در صنعت بوده است. PR Newswire دارای بیش از 440000 اتاق خبر، وب‌سایت، فید مستقیم، روزنامه‌نگاران و تأثیرگذاران است و در بیش از 170 کشور و 40 زبان در دسترس است.

 

انتهای پیام/