شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– نخستین کنفرانس تخصصی “اصول و روشهای کنترل و بازگشت مشتری” با حضور استادان برجسته بازاریابی و روابط عمومی پنجشنبه 21 خرداد 1394 در سالن کنفرانس های ملی و بین المللی نیایش برگزار شد.
در این کنفرانس که بیش از 250 نفر از مدیران عامل، مدیران فروش، مدیران بازاریابی و مدیران روابط عمومی مرتبط با استراتژی فروش و بازاریابی بنگاههای اقتصادی حضور داشتند دکتر یحیایی ایله ای در ارتباط با کاربردهای روابط عمومی در مشتری مداری سخنرانی کرد.
احمد یحیایی ایله ای در این سمینار آموزشی گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی برای برقرای و پایداری ارتباط کافی نیست و اگر روابط عمومی به عنوان یک مهارت اثربخش در ارتباطات مورد توجه قرار نگیرد سازمان شما موفق نخواهد شد.
وی بیان کرد: خوشنامی و بدنامی سازمان نتیجه مهارت مدیران و کارکنان سازمانها در روابط عمومی است. سازمان ها با تبلیغات می توانند شهرت کسب کنند اما مقبولیت نتیجه روابط عمومی است.
مدرس و محقق روابط عمومی کشور اظهار کرد: تبلیغات، اطلاع رسانی و روابط عمومی اگر بصورت یکپارچه به کار گرفته شوند می توانند چرخ ارتباطات سازمان را به حرکت در آورند و صرفا نمی توان ارتباطات سازمانی را با یکی از این موارد بهبود بخشید.
یحیایی ایله ای گفت: مشتری مداری بدون در اولویت قرار دان روابط عمومی در سازمانها محقق نمی شود و این بدان معناست که هم مدیریت روابط عمومی ها در سازمانها بایستی حرفه ای عمل کنند و هم آموزش و بهبود روابط عمومی کارکنان سازمانها در اولویت قرار گیرد.
دکتر احمد روستا، دکتر پرویز درگی و دکتر کامران صحت دیگر سخنرانان این سمینار آموزشی را تشکیل می داند.
|
نظر بدهید