راه‌حل‌های روابط‌عمومی|12|: هنر جدید داستان‌سرایی

ما یک کار دیوانه‌وار انجام دادیم – اما واقعا عالی. ما یک مستند ساختیم. این فیلم که دارای متخصصان روانشناسی، بازاریابی، روابط‌عمومی، سرگرمی و بازی است، نشان می‌دهد که چگونه می‌توان داستانی را تعریف کرد که مشتریان را در یک منظره دیجیتال شلوغ جذب کند.

 ما یک کار دیوانه‌وار انجام دادیم – اما واقعا عالی. ما یک مستند ساختیم. این فیلم که دارای متخصصان روانشناسی، بازاریابی، روابط‌عمومی، سرگرمی و بازی است، نشان می‌دهد که چگونه می‌توان داستانی را تعریف کرد که مشتریان را در یک منظره دیجیتال شلوغ جذب کند. 
 
 در مدت زمان تنها 15 دقیقه، احساس می‌کردیم که بینندگان چیز بیشتری می‌خواهند – چیزی برای گسترش این که چگونه محتوای ترکیب‌پذیر منجر به نتایج می‌شود و بازگشت سرمایه را ارایه می‌دهد…