شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در این مقاله، جک کیچ، دانشجوی ارشد روابطعمومی در دانشگاه دی پال، تجربه خود را از شرکت در دوره کمپینهای روابطعمومی پروفسور دان اینگل به اشتراک میگذارد. این دوره به دانشجویان این فرصت را میدهد تا در یک محیط آژانسی با یک مشتری واقعی کار کنند و یک کمپین روابطعمومی کامل را توسعه دهند و ارائه دهند.
کیچ مینویسد که این دوره بسیار چالش برانگیز اما بسیار آموزنده بود. او از یادگیری از متخصصان روابطعمومی باتجربه، مانند استفانی شامپو از Praytell PR، لذت برد. او همچنین از فرصت کار با هم تیمیهای خود و ایجاد یک کمپین قوی که مورد تحسین مشتری واقعی قرار گرفت، قدردانی کرد.
کیچ معتقد است که دوره کمپینهای روابطعمومی بهترین تجربهای است که او در دانشگاه دی پال داشته است. او معتقد است که این دوره به او مهارتها و دانشی را داده است که برای موفقیت در حرفه روابطعمومی ضروری است.
کیچ میگوید که این دوره تجربهای ارزشمند برای او بود که به او کمک کرد تا مهارتهای خود را در زمینههای زیر بهبود بخشد:
– تحقیق و تحلیل
– خلاقیت و نوآوری
– کار تیمی
– ارائه و سخنرانی
کیچ همچنین از راهنمایی و مشاورهای که از سوی استاد دوره، دان اینگل، و آژانس روابطعمومی پرایتل دریافت کرد، قدردانی میکند.
کیچ معتقد است که دوره کمپینهای روابطعمومی دانشگاه دی پال یکی از بهترین دورههایی است که در این دانشگاه شرکت کرده است. او توصیه میکند که دانشجویان روابطعمومی در صورت امکان در این دوره شرکت کنند.
منبع: culpwrit
انتهای پیام/
|
نظر بدهید