نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی کارگزاری‌های بازار سرمایه

نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی بازارسرمایه با حضور مدیران روابط‌عمومی سازمان بورس، ارکان بازارسرمایه و جمعی از مدیران و فعالان حوزه روابط‌عمومی و رسانه کارگزاری‌های بورس و اوراق بهادار ­امروز سه شنبه ۴ مهر ماه، در محل سازمان بورس برگزار شد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی بازارسرمایه با حضور مدیران روابط‌عمومی سازمان بورس، ارکان بازارسرمایه و جمعی از مدیران و فعالان حوزه روابط‌عمومی و رسانه کارگزاری‌های بورس و اوراق بهادار ­امروز سه شنبه ۴ مهر ماه، در محل سازمان بورس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از­پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) ­، در این نشست صمیمانه که به منظور بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات در حوزه اطلاع‌رسانی موثرتر در بازارسرمایه و توجه به اهمیت نقش کارگزاران بورسی به عنوان بازیگران اصلی در توسعه بازار شکل گرفت، مدیران و فعالان حوزه روابط‌عمومی شرکت‌های کارگزاری ضمن آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و اقدامات روابط‌عمومی کانون کارگزاران، به بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل و نیازمندی‌های خود در این خصوص پرداختند.


در ادامه، موضوع تشکیل شورای روابط‌عمومی‌های شرکت‌های کارگزاری‌ها ذیل شورای اطلاع رسانی بازارسرمایه نیز در این جلسه طرح و بررسی شد. پیش از این تنها مدیران روابط‌عمومی ارکان بازارسرمایه در این شورا برای پیشبرد اهداف کلان بازارسرمایه حضور داشتند که در این جلسه مهدی حاجیوند، مدیر روابط‌عمومی سازمان بورس به حضور نمایندگان کارگزاری‌ها در این شورا به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازارسرمایه تاکید کرد.
شایان ذکر است، متعاقبا در جلساتی مشابه از دیگر نهاد‌های مالی مانند شرکت‌های تامین سرمایه، صندوق‌های بازارگردانی، ناشران و… برای حضور نمایندگانشان در شورای اطلاع‌رسانی بازارسرمایه دعوت به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/

<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>