چرا بازاریابی ارگانیک فیس بوک هنوز اهمیت دارد؟

فیسبوک حتی پس از گذشت بیش از 15 سال هنوز هم بزرگترین شبکه رسانه اجتماعی در جهان است. با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال، که بسیاری از آنها کاربران وفادار و معمولی هستند که هر روز برای گذراندن وقت خود وارد این پلتفرم می شوند.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| فیسبوک حتی پس از گذشت بیش از 15 سال هنوز هم بزرگترین شبکه رسانه اجتماعی در جهان است. با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال، که بسیاری از آنها کاربران وفادار و معمولی هستند که هر روز برای گذراندن وقت خود وارد این پلتفرم می شوند.
 
 مهم نیست که مخاطبان شما چه کسی هستند، هنوز هم شانس زیادی وجود دارد که آنها به طور منظم از فیس بوک استفاده کنند. این بدان معناست که وقتی نوبت به بازاریابی رسانه های اجتماعی ارگانیک می شود، نمی توانید فیسبوک را نادیده بگیرید.
 
 یکی از مهمترین جنبه هایی که باید در مورد فیس بوک به عنوان یک پلتفرم به خاطر بسپارید، این است که بسیار بصری است، دقیقاً به همان شکلی که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. مردم نه تنها بیشتر با پست‌های بصری (مانند تصاویر و ویدیوها) درگیر می‌شوند و به آنها پاسخ می‌دهند، بلکه به نظر می‌رسد الگوریتم‌ها نیز به نفع پست‌های بصری هستند.
 
 وقتی نوبت به بازاریابی ارگانیک و دسترسی به فیس بوک می رسد، به انواع مختلف محتوایی که می توانید منتشر کنید توجه کنید. یک استراتژی محتوای جامع از چندین یا حتی همه این نوع محتواها استفاده می کند. فیس‌بوک تمایل دارد جدیدترین ویژگی‌های آن‌ها را مورد حمایت قرار دهد و آن‌ها را تقویت کند، اما نمی‌توانید قدرت پشت برخی از انواع پست‌های اصلی را که سال‌هاست وجود داشته‌اند، نادیده بگیرید.
 
 یکی از محبوب ترین فرمت های پستی که می توانید در فیس بوک منتشر کنید همچنان تصاویر هستند. تصاویر می توانند از گرافیک های تولید شده و متنی که در نرم افزارهای گرافیکی یا ویرایشگرها ایجاد می کنید تشکیل شده باشند، یا می توانند شامل عکس ها یا ترکیبی از آنها باشند.
 
 نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که اکثر کاربران رسانه های اجتماعی محتوا را نمی خوانند. آن‌ها فیدهای رسانه‌های اجتماعی خود را مرور می‌کنند تا به دنبال چیزی باشند که مورد علاقه‌شان باشد، بنابراین کل داستان را در یک تصویر منتقل کنید.