پیشنهاد متخصصان روابط‌عمومی‌ به رییس‌جمهور: ضرورت توجه به سازمان‌های مردم نهاد در روابط‌عمومی‌

در کشور ما نهادی توانمند و فراگیر یه عنوان مرجعی امین و صاحب‌نظر وجود ندارد تا مسئولیت نظارت و راهبری حرفه‌ای هنر و فن روابط‌عمومی‌ را در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی عهده‌دار شود.

این نهاد مرجع از تلاش و تاثیرگذاری انجمن‌های روابط‌عمومی شکل گرفته در ادوار گذشته نه تنها کم نمی‌کند بلکه تکمیل کننده ظرفیت و باعث افزایش توانمندی آنها نیز خواهد بود.

 

 

روابط‌عمومی‌ در کشور ما به‌تدریج اهمیت و تاثیرگذاری خود را در نهادها وسازمان‌های مختلف پیدا کرده است.


لازمه تداوم این روند شکل‌گیری، رشد و توسعه فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در سطخ ملی و بین‌المللی است.

 

در کشور ما نهادی توانمند و فراگیر به عنوان مرجعی امین و صاحب‌نظر وجود ندارد تا مسئولیت نظارت و راهبری حرفه‌ای هنر و فن روابط‌عمومی‌ را در بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی عهده‌دار شود.

 

این نهاد مرجع از تلاش و تاثیرگذاری انجمن‌های روابط‌عمومی شکل گرفته در ادوار گذشته نه تنها کم نمی‌کند بلکه تکمیل کننده ظرفیت و باعث افزایش توانمندی آنها نیز خواهد بود.


انتظار این است که با خرد جمعی و دوری از فاصله‌هایی که وجود دارد، تمامی انجمن‌های تخصصی روابط‌عمومی به فکر شکل‌گیری نهاد مرجع مورد نظر باشند.


جواد قاسمی  دبیر انجمن روابط‌عمومی‌ ایران
 

1
 

 

منتظر نظر شما هم هستیم:

به نشانی الکترونیکی info@kpri.ir  ارسال فرمایید.

 

به همراه عکس:

 

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بستر اعتلای هر چه بیشتر “روابط‌عمومی ایران” را فراهم کند؟ فقط یک عامل به اضافه 5 خط توضیح. تمام: “مهمترین توصیه شما به دولت جدید”.

 


 

شارا: www.shara.ir

فروشگاه روابط‌عمومی‌: www.kpri.ir