شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| روابطعمومیها نقش تنظیمگری روابط و اطلاعرسانی در دو حوزه درون و برونسازمانی را بهعهده دارند که غفلت از هر کدام از این حوزهها عملا تاثیر عملکرد بهینه سازمان را بهشدت کاهش خواهد داد.
متاسفانه یکی از مهمترین آسیبهای حوزه روابطعمومی عدم درک درست این مسئله توسط مدیران ارشد بوده که نتیجه آن کمرنگ شدن و حتی بیاثر شدن نقش و کارکرد روابطعمومی چه در درون سازمان و چه خارج از سازمان بوده است.
دولت باید به این نکته کلیدی توجه کند که بخش عظیمی از جامعه یا کارمند دولت هستند و یا با سازمانهای دولتی در ارتباط هستند و از اینرو روابطعمومی اگر بتواند تنظیمگری محیط درون سازمان و اقناع کارکنان و مخاطبان سازمان را بهخوبی انجام دهد، عملا بخش مهمی از اهداف دولت در اقناع جامعه را پوشش داده است که در نتیجه اقناع افکار عمومی و استفاده از ظرفیتهای رسانهای راحتتر و تاثیرگذارتر خواهد شد.
مجید بوجارزاده رییس روابطعمومی شرکت ملی نفت ایران
دانشجوی دکترای مدیریت رسانه(تدوین پایان نامه)
5
منتظر نظر شما هم هستیم:
نظر ارزشمندتان را به نشانی الکترونیکی info@kpri.ir ارسال فرمایید.
به همراه عکس:
مهمترین عاملی که میتواند بستر اعتلای هر چه بیشتر “روابطعمومی ایران” را فراهم کند؟ فقط یک عامل به اضافه 5 خط توضیح. تمام: “مهمترین توصیه شما به دولت جدید”.
شارا: www.shara.ir
فروشگاه روابطعمومی: www.kpri.ir
|
نظر بدهید