پنل رسانه، آگاهی‌بخشی و مواجه با بحران‌های خبری برگزار شد

رجبی با تاکید بر اهمیت نقش روابط‌عمومی سازمان در ایجاد و حفظ تعامل مثبت با خبرنگاران و رسانه‌ها، بیان کرد: در مجموع، رسانه ها یک کانال کلیدی برای آگاه سازی شهروندان و از اصلی ترین محیط های عمل حرفه ای روابط‌عمومی ها هستند تا آنان را از فعالیت و نقش سازمان و قدرت و جایگاه آن در کشور به طور شایسته مطلع سازند.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| پنل رسانه، آگاهی بخشی و مواجه با بحران‌های خبری با حضور مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور و مدیرکل حوزه اجتماعی خبرگزاری مهر تشکیل شد.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، «سید اسد رجبی» مدرس دانشگاه و مدیرکل حوزه اجتماعی خبرگزاری مهر در پنل رسانه، آگاهی بخشی و مواجه با بحران‌های خبری که طی گردهمایی مدیران کل نوسازی مدارس استان‌های کشور تشکبل شد، گفت: امروزه نقش رسانه فراتر از اطلاع رسانی است.
 
 وی با اشاره به لزوم ارتباط موثر با خبرنگاران و رسانه‌ها، اظهار داشت: شفافیت مهمترین اصل ارتباطی است، مدیران باید شناخت و اطلاعات کافی از رسانه و خبر داشته باشند و بازخوردهای انتشار اخبار مرتبط را حتما رصد و ارزیابی نمایند.
 
 رجبی با تاکید بر اهمیت نقش
روابط‌عمومی سازمان در ایجاد و حفظ تعامل مثبت با خبرنگاران و رسانه‌ها، بیان کرد: در مجموع، رسانه ها یک کانال کلیدی برای آگاه سازی شهروندان و از اصلی ترین محیط های عمل حرفه ای روابط‌عمومی ها هستند تا آنان را از فعالیت و نقش سازمان و قدرت و جایگاه آن در کشور به طور شایسته مطلع سازند.
 
 در ادامه میثم حاجی‌پور مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت رسانه ای و خبری مجموعه روابط‌عمومی ستادی و استان‌ها، تصریح کرد: روابط‌عمومی ها به عنوان ارکان قدرتمند در برنامه ریزی، هماهنگی، ارزیابی و تقویت سازمان‌ها تلقی می شوند.
 
 مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره تاثیر این حوزه بر ارتقای کارایی و تعیین استراتژی مناسب در موقعیت‌های خاص، افزود: بر این اساس انتظاراتی که از روابط‌عمومی در سازمان‌ها در ابعاد مختلف کاری وجود دارد، بدون وجود نیروهای شایسته، توانمند و مورد اعتماد میسر نخواهد بود.
 
 حاجی‌پور در ادامه نکاتی را در خصوص ارتباط با رسانه‌ها، مخاطب شناسی وسیاست‌های رسانه ای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد.