وبینار مسئولان روابط عمومی جهادکشاورزی، ادارات تابعه و جهاد کشاورزی شهرستان های آذربایجان‌غربی

نقش بی مانند روابط عمومی‌ها در جهت دهی به افکار عمومی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است چرا که مخاطبان از هر سو در معرض بمباران اطلاعات و اخبار درست و نادرست قرار گرفته‌اند که گاهی شناخت این دو از هم را دشوار می‌سازد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تبیین اقدامات دولت سیزدهم از وظایف مهم روابط‌عمومی‌هاست، گفت: هر میزان در این زمینه موفق عمل شود بهتر می‌توان جامعه هدف را در اجرای سیاست‌ها و اهداف راهبردی نظام همراه کرد.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی شامگاه شنبه در جلسه‌ای که به صورت وبینار با مسوولان روابط عمومی جهادکشاورزی، ادارات تابعه و جهاد کشاورزی شهرستان ها برگزار شد، افزود: ارتقای سطح سواد رسانه‌ای در جامعه و نیز تبیین عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی از طریق روابط عمومی‌های حرفه‌ای و کارآمد امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: کشاورزان و روستاییان عمده مخاطب بخش کشاورزی هستند که به دلیل عدم دسترسی بخش زیادی از مخاطبان به فضای مجازی و کسب فنون نوین، نیاز است اطلاع رسانی در این بخش به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا در دورترین نقاط استان هم کشاورزان و دامداران با آشنایی از برنامه‌های آموزشی و ترویجی سطح آگاهی شان از مسایل و فنون روز ارتقا یابد.

ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح اقتصادی دولت در هدفمندی یارانه‌ها گفت: امروز مسوولان و کارکنان روابط عمومی موظفند تا در کنار آگاهی بخشی به جامعه در ارائه خدمات به مردم از سوی دولت، با پاسخگویی به سووالات و ابهامات مردم، زمینه اجرای دقیق و اثربخش طرح هدفمندی یارانه‌ها را فراهم کنند.

وی بیان کرد: نقش بی مانند روابط عمومی‌ها در جهت دهی به افکار عمومی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است چرا که مخاطبان از هر سو در معرض بمباران اطلاعات و اخبار درست و نادرست قرار گرفته‌اند که گاهی شناخت این دو از هم را دشوار می‌سازد.


ابراهیمی ادامه داد: از مصادیق این امر می‌توان به اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد که پس از اجرای این طرح و شروع هجمه های گوناگون از سوی بدخواهان و مغرضان، لزوم اقناع افکار عمومی درباره ضرورت، اهداف و نتایج مثبت این طرح برای اعتمادسازی و اطمینان بخشی به مردم و نیز خنثی سازی جریان‌ها و هجمه های رسانه‌ای بیش از همیشه احساس می‌شود.