مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مستلزم اطلاع‌رسانی دقیق است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات مطلوب بر جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات از طریق اطلاع رسانی دقیق تاکید کرد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات مطلوب بر جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات از طریق اطلاع رسانی دقیق تاکید کرد.


به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، امین بابایی در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به لزوم هماهنگی جهت برگزاری انتخابات اظهار داشت: فرآیند ثبت نام داوطبین از ۱۰ آذرماه آغاز می شود که در این راستا نیاز به تامین زیرساخت ها داریم تا در حوزه اطلاع رسانی به درستی وظایف خود را ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه شش فرمانداری در استان تهران شامل تهران، دماوند، شهریار، ورامین، پاکدشت و رباط کریم ستادهای اصلی انتخابات هستند افزود: ستادهای فرعی نیز مورد توجه هستند ضمن اینکه با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام داوطلبین مستندسازی فرآیند ثبت نام حتما باید انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران سپس بیان کرد: به منظور جلب اعتماد عمومی و تحقق مشارکت حداکثری، اطلاع رسانی باید دقیق انجام شود، در گذشته حوزه رسانه های نوشتاری مهم بودند اما در دوره ای هستیم که سلایق رسانه ای متفاوت شده و نگاه تک بعدی تغییر یافته و نقش فضای مجازی پررنگ شده است بر این اساس در ستاد امنیتی انتخابات، کارگروه پایش فضای مجازی نیز شکل می گیرد که فعالیت های کمیته اطلاع رسانی در این زمینه ها باید همسو باشد.

بابایی با بیان اینکه گزارش های کاری شهرستان ها به کمیته اطلاع رسانی استانداری ارائه شود تا در قالب پایش مقطعی به وزارت کشور ارسال شود گفت: نوآوری در فضای اطلاع‌رسانی انتخابات باید مدنظر قرار گیرد و جهت همسویی نیاز به رویکردهای جدید داریم بر این اساس موشن گرافی، اینفوگرافی و تصویرسازی در حوزه انتقال داده ها و رویکرد فعالیتی اهمیت زیادی دارد.

وی با تاکید بر پایش اخبار انتخابات در هر شهرستان خاطرنشان کرد: اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران جهت بهره وری باید اقدامات مبتنی بر نوآوری در شاخص های اطلاع رسانی را لحاظ کنند.