فعالان مصرف کننده به برندهایی که برای کاهش گرمایش جهانی گام بر می دارند پاداش می دهند

33 درصد از آمریکایی‌ها گفتند که در 12 ماه گذشته به شرکت‌هایی که گام‌هایی برای کاهش گرمایش زمین برداشته‌اند با خرید محصولات‌شان پاداش داده‌اند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| نظرسنجی از 1006 بزرگسال آمریکایی از 10 تا 20 سپتامبر 2021 انجام شد.

یافته های کلیدی عبارتند از:
 

– 33 درصد از آمریکایی‌ها گفتند که در 12 ماه گذشته به شرکت‌هایی که گام‌هایی برای کاهش گرمایش زمین برداشته‌اند با خرید محصولات‌شان پاداش داده‌اند.

 

– 28 درصد از آمریکایی‌ها گفته‌اند که شرکت‌هایی را که با اقداماتی برای کاهش گرمایش زمین مخالف هستند، با نخریدن محصولات‌شان تنبیه کرده‌اند.

 

– 41 درصد از آمریکایی‌ها گفته‌اند که قصد دارند طی 12 ماه آینده به شرکت‌هایی که گام‌هایی برای کاهش گرمایش جهانی برمی‌دارند پاداش بدهند.

 

-41 درصد می گویند که قصد دارند طی 12 ماه آینده شرکت هایی را که «اقدامات مخالف کاهش گرمایش زمین» را انجام می دهند، بیشتر مجازات کنند.

 

– 50 درصد از آمریکایی ها می گویند که احتمال خرید کالاها از شرکتی که در حال لابی کردن کنگره برای تصویب قانونی برای کاهش گرمایش زمین است، بیشتر است، در حالی که 15 درصد می گویند که احتمال خرید کالا از چنین شرکتی کمتر است.