شفاف‌سازی امور ارتباطات در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان

اهم فعالیت‌های روابط عمومی اجرای سیاست‌های اطلاع رسانی شهرداری‌ها، همکاری با رسانه‌های جمعی جهت انعکاس مناسب عملکردهای بخش‌های مختلف پاسخگویی به ابهام‌ها و اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌ها، اجرای مناسب مراسم‌ها و مناسبت‌ها، ایجاد حسن رابطه بین کارکنان و مسئولان مربوطه از طریق برگزاری جلسات داخلی و نظارت بر انتشارات و نشریات است.

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| رئیس اداره هماهنگی و امور ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه شرح وظایف و آئین‌نامه‌های اجرایی امور ارتباطات مناطق پانزده‌گانه شهرداری در حال تدوین است، گفت: این آئین‌نامه‌ها در راستای شفاف‌سازی در نحوه عملکرد و وظایف امور ارتباطات در مناطق شهرداری اصفهان تدوین می‌شود.
 
 عرفان امینی در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: در دوره مدیریت شهری جدید با برگزاری جلسات همفکری با صاحبان ایده و همچنین مسئولان ارتباطات مناطق شهرداری اصفهان به این نتیجه رسیدیم که یکی از خلل‌های اساسی در عملکرد واحد ارتباطات در مناطق شهرداری نبود شرح وظایف دقیق و آئین‌نامه‌های اجرایی آن است.
 
 وی تصریح کرد: اهم فعالیت‌های روابط عمومی اجرای سیاست‌های اطلاع رسانی شهرداری‌ها، همکاری با رسانه‌های جمعی جهت انعکاس مناسب عملکردهای بخش‌های مختلف پاسخگویی به ابهام‌ها و اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌ها، اجرای مناسب مراسم‌ها و مناسبت‌ها، ایجاد حسن رابطه بین کارکنان و مسئولان مربوطه از طریق برگزاری جلسات داخلی و نظارت بر انتشارات و نشریات است.
 
 رئیس اداره هماهنگی و امور ارتباطات شهرداری اصفهان ادامه داد: تبلیغات و انتشارات، پاسخگویی به ارتباطات با سامانه ۱۳۷، تشریفات، تولیدات رسانه‌ای، امور اجرایی و تشکیل جلسات ملاقات مردمی از از جمله دسته‌بندی‌هایی است که در تدوین این شرح وظایف به آن توجه شده است.
 
 وی افزود: به‌منظور یکپارچه‌سازی نحوه عملکرد مسئولان ارتباطات مناطق و همچنین فراهم کردن امکان رتبه‌بندی این همکاران، آئین نامه‌های اجرایی شرح وظایف در حال تدوین است و به‌زودی ابلاغ خواهد شد.