
1- شناخت مصرف کننده: مطالعات داده سنگین در رابطه با رفتار مصرف کننده.
2- جزئیات پشت صحنه: به عنوان مثال جزئیاتی در ارتباط با گردهمایی های پیش از ائتلاف– مواردی همچون اینکه افراد چه عنوان کرده اند و یا چه غذایی خورده اند.
3- گرایشات غیرمعمول و غیر عادی
4- علت انتخاب یک موضوع، چیزی که نشان دهنده اندک مطالعات مقدماتی متخصصین روابط عمومی قبل از ارائه موضوع است.
5- مطالبی در ارتباط با آنچه که موثر واقع نشده، و یا موضوعاتی که طبق برنامه ریزی ها پیش نرفته است.
6- مطالبی که تاکنون جای دیگری دیده نشده است.
|
نظر بدهید