شش ایده خبری

علت انتخاب یک موضوع، چیزی که نشان دهنده اندک مطالعات مقدماتی متخصصین روابط عمومی قبل از ارائه موضوع است.


1- شناخت مصرف کننده: مطالعات داده سنگین در رابطه با رفتار مصرف کننده.


2- جزئیات پشت صحنه: به عنوان مثال جزئیاتی در ارتباط با گردهمایی های پیش از ائتلاف– مواردی همچون اینکه افراد چه عنوان کرده اند و یا چه غذایی خورده اند.


3- گرایشات غیرمعمول و غیر عادی


4- علت انتخاب یک موضوع، چیزی که نشان دهنده اندک مطالعات مقدماتی متخصصین روابط عمومی قبل از ارائه موضوع است.


5- مطالبی در ارتباط با آنچه که موثر واقع نشده، و یا موضوعاتی که طبق برنامه ریزی ها پیش نرفته است.


6- مطالبی که تاکنون جای دیگری دیده نشده است.