شارا، زهرا بابازادگان- دیوید آرمانو با نگاهی به 15 سال گذشته فعالیتش در ادلمن دیجیتال شیکاگو، این چنین می گوید که چگونه ارتباطات مدرن به وسیله طبیعت تحقیق، اجتماع و موبایل تغییر کرده و مواردی را پیشنهاد می کند که معتقد است متخصصان روابط عمومی باید به جدیت بپذیرند و متفاوت عمل کنند.
• خلاق: بسیاری از سازمان ها ادعا می کنند که دارای استعداد خلاق هستند، اما شما به عنوان یک سازمان، باید از خودتان بپرسید که این استعداد خلاق قادر به چه کاری است؟ آیا استعداد خلاق شما توانایی ایجاد “چیزی” که رسانه ها می خواهد درباره اش بنویسند را دارد.
• تجزیه و تحلیل: اندازه گیری و تجزیه و تحلیل، به مراتب فراتر از شمارش کارگماری منتقل شده است، اما بهترین راه برای حمایت از بازگشت سرمایه در تلاش های روابط عمومی چیست؟ در نهایت، به ترکیبی از جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل می رسیم. مفید ترین ابزار و بهترین داده توسط شرکت و مشتری تغییر می کند.(ادلمن دیجیتال)
جدیدترین مطالب
- چه چیزی در پیش است؟ روندهای برتر روابط عمومی که باید در سال 2025 دنبال کنیدتغییر تنها ثبات در روابط عمومی است
- دعوت به حضور در چهارمین جشنواره مردمداری ایران؛ فرصتی برای تبادل تجارب و شناسایی خلاقیتها
- فراخوان بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
- بازاریابی برای رباتها: به عصر نمایندگیها خوش آمدیدنویسنده: گوردون یانگ
- چرا افراد لحظات گریه خود را در اینترنت به اشتراک میگذارند؟نویسنده: Harmeet Kaur
- اعتماد به نفس کاذب: چگونه تصور کفایت اطلاعات بر تصمیم گیری تاثیر می گذارد؟نویسنده: تیم ComplexDiscovery
- چگونه اضطراب را با خلاقیت و کنجکاوی جایگزین کنیم؟نویسنده: امینه سانر
- تکنیک روابط عمومی جعبه سیاه
- 🟠 حیرت محققان از پیشرفت هوش مصنوعی به سمت سوپرهوشینویسنده: جولیان هورسی
نظر بدهید