بله، اما: همه حرفهایهای روابطعمومی این اشتیاق را برای هوش مصنوعی ندارند.
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || شرکتهای روابطعمومی و شرکتهای فناوری ارتباطات سریعاً از هوش مصنوعی استفاده کردهاند.
پلتفرمهای روابطعمومی به سرعت از قابلیتهای هوش مصنوعی نیز استفاده میکنند و از آن درآمد کسب میکنند.
بله، اما: همه حرفهایهای روابطعمومی این اشتیاق را برای هوش مصنوعی ندارند.
داشتن تجربه هوش مصنوعی یک مزیت است.
نکته پایانی: هنوز ناشناختههای زیادی در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی در زندگی روزمره وجود دارد، اما حوزه روابطعمومی و رسانهها علاقهمند به یادگیری بیشتر هستند.
|
نظر بدهید