جام جهانی دیجیتال من

در سال 2006 در طول جام جهانی در آلمان، وقتی من متوجه تابلوهای تبلیغاتی یاهو شدم. تابلوهای تبلیغات محیطی؛ این جرقه ای شد که من را بیست ماه بعد تبدیل به همکار یاهو کرد، که نتیجه آن ارائه یاهو در افریقای جنوبی بود و سبب اصلی آن مشاهده و عزم و اراده ای بود که برایم ایجاد شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) من یک ارتباط شخصی با جام جهانی دارم. من طرفدار متعصب فوتبال نیستم اما به دلایلی در چرخه کسب و کار خودم با این رویداد جهانی در ارتباط هستم.


شاهد این مدعا: در سال 2006 در طول جام جهانی در آلمان، وقتی من متوجه تابلوهای تبلیغاتی یاهو شدم. تابلوهای تبلیغات محیطی؛ این جرقه ای شد که من را بیست ماه بعد تبدیل به همکار یاهو کرد، که نتیجه آن ارائه یاهو در افریقای جنوبی بود و سبب اصلی آن مشاهده و عزم و اراده ای بود که برایم ایجاد شد.


در سال 2010، چند ماه پیش از جام جهانی در افریقای جنوبی، من میزبان کنفرانسی در کیپ تاون بودم که متشکل از شرکت های رسانه دیجیتال جهانی از کشورهای مختلف می شد. در این کنفرانس بود که من برخی روابط دوستانه با ارزش را برقرار کردم که منجر به همکاری های با ارزش تر شد.


دو هفته پیش، در حالی که بازی اسپانیا و هندوراس را در یک صفحه نمایش بزرگ در ساحل دریا تماشا می کردم، برخی از شرکای کسب و کار خودم را که چهار سال پیش در افریقای جنوبی دیده بودم ملاقات کردم. در همان لحظه چیزی به ذهنم خطور کرد.


به ذهنم خطور کرد که چگونه مشارکت با ارزش جهانی و کنفرانس ها می توانند به عنوان پلی رسانه ای برای افراد از کشورهای مختلف باشند.
ما همه زبان مشترکی داریم اما می توانیم برادری خودمان را از طریق به اشتراک گذاری تجریبات و دانشی به اشتراک بگذاریم که در مجموع می تواند به ما در غلبه بر چالش هایمان با یکدیگر به ما کمک کند.
در اینجا درس هایی است که من از این سفر گرفته ام:


• انجام بهتر کارها خیلی بهتر از گفتگو درباره انجام بهتر کارهاست.
• درخواست کمک بهتر از سعی برای انجام آن به تنهایی است.
• صنایع قدیمی: رقابت باعث ایجاد ارزش فرسایشی می شود.
• صنایع جدید: رقابت باعث ارزش آفرینی می شود.
• تاثیرات جهانی به نوآوری های محلی منجر می شود.
 

با رعایت این درس ها شما زمان بیشتری را برای توسعه هنر و صنعت خود در اختیار دارید و می توانید از وقت خود استفاده بیشتری را ببرید.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)