شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || مدیرکل دفتر روابطعمومی و فرهنگسازی مالیاتی در جریان برگزاری دومین کارگاه آموزشی فضای مجازی و خبرنویسی ویژه کارکنان روابط عمومیهای امور مالیاتی سراسر کشور، حرفهای گرایی در روابطعمومی سازمان امور مالیاتی را اولویت اول این دفتر در دوره جدید دانست و اهم برنامهها و سیاستهای دفتر روابطعمومی را تشریح کرد.
به گزارش رسانه مالیاتی ایران، داود خدابنده، مدیرکل دفتر روابطعمومی و فرهنگسازی مالیاتی سازمان امور مالیاتی با اشاره به استقبال مطلوب همکاران سراسر کشور از انتشار اولین شماره از نشریه سامان با رویکرد جدید، خواستار توجه جدی همه همکاران روابطعمومی به این نشریه و مشارکت آنان در امر تحریر و انتشار آن شد و اظهار داشت: نشریه سامان کانال مطلوبی است که از طریق آن میتوان رویدادها، دستاوردها، و برنامههای بدنه سازمان را جهت ایجاد وحدت رویه و پیشبرد اهداف سازمانی به کلیه همکاران منعکس کرد.
مدیرکل دفتر روابطعمومی و فرهنگسازی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، سنجش میزان اثرگذاری اقدامات این دفتر را ضروری عنوان کرد و افزود: یکی از حوزههایی که لازم است میزان اثربخشی فعالیتهای آن اندازهگیری شود حوزه تبیین مصرف درآمدهای مالیاتی است.
وی در ادامه افزود: پخش مجموعه ۳۰ قسمتی درخصوص مباحث مالیاتی از شبکه سراسری آموزش سیما، تهیه ۵۰ موشن گرافی در حوزه پایانههای فروشگاهی و سامانه مؤدیان، برگزاری جشنواره طراحی کاراکتر مالیاتی با مشارکت هنرجویان دانشگاههای هنر و طراحی کتابی براساس کاراکتر مذکور از اقدامات در دست اجرای این دفتر در سال جاری است.
دکتر خدابنده در پایان، تقدیر هر سه ماه یکبار از روابط عمومیهای برتر امور مالیاتی سراسر کشور و همچنین تهیه فهرستی از تجهیزات حداقلی موردنیاز روابط عمومیهای استانها را از دیگر برنامههای این دفتر عنوان کرد و همزمان خواستار ارایه پیشنهادها و ایدههای بدیع از سوی همکاران روابطعمومی در راستای پیشبرد فعالیتهای این دفتر شد.
انتهای پیام/
|
نظر بدهید