درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 03:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9516صفحه نخست » گفتگوجمعه، 23 اسفند 1392 - 18:23
باید نگاهی ارزشی به روابط عمومی ها داشته باشیم
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری فارس در گفتگوی اختصاصی با شارا: - آنچه که در داخل مجموعه مدیران روابط عمومی کشور وجود دارد، این است که متأسفانه مدیران ما هنوز بعد از گذشت سالها مأمویت خود را به خوبی نمی دانند و این یکی از نقص های درون تشکیلاتی است. قطعاً این نقص به دلیل نبود شناخت و آگاهی است و اگر این شناخت به وجود بیاید، می توانیم این مشکل را در وضعیت مطلوب رفع کنیم و راه کارها را در این شرایط به خوبی ارائه دهیم.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «محمد حسین زیارتی» مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری فارس با تاکید بر اینکه باید به روابط عمومی ها نگاه ارزشی داشته باشیم، گفت:" اگر بخواهیم از بیرون به تشکیلات روابط عمومی نگاهی داشته باشیم، باید این نگاه سازمان یافته، تحولی و در واقع به نظر می رسد باید نگاهی ارزشی باشد. نگاهی که مدیران روابط عمومی در مجموعه بتوانند به عنوان منابع انسانی با برنامه ریزی، مجموعه ای هدفمند و دارای طرح و برنامه را بوجود آورند، مجموعه ای که نگاه نسبت به مدیران مجموعه روابط عمومی را تغییر دهد و دچار تحول کند."


وی افزود:" قطعاً در دولت تدبیر و امید این نگاه ارزشی باید بر مبنای ارزشمند این جمله باشد که مدیر روابط عمومی مغز متفکر سازمان است. اما متأسفانه این نگاه را نمی بینیم. حداکثر این بوده است که گفته می شود روابط عمومی چشم سازمان است. سال ها از این واقعیت عبور کرده ایم و متأسفانه جایگاه مدیر روابط عمومی در کشور ما در پایین ترین نقطه سازمان و بدون مأموریت ها تعریف شده است."


مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری فارس، شناخته نشدن جایگاه اصلی روابط عمومی توسط مدیران روابط عمومی را یکی از نقدهای درون تشکیلاتی دانست و اظهار داشت:" در ابتدا باید وضعیت موجود را دید و بعد از آن وضعیت مطلوب را تعریف کرد. آنچه که در داخل مجموعه مدیران روابط عمومی کشور وجود دارد، این است که متأسفانه مدیران ما هنوز بعد از گذشت سالها مأمویت خود را به خوبی نمی دانند و این یکی از نقص های درون تشکیلاتی است. قطعاً این نقص به دلیل نبود شناخت و آگاهی است و اگر این شناخت به وجود بیاید، می توانیم این مشکل را در وضعیت مطلوب رفع کنیم و راه کارها را در این شرایط به خوبی ارائه دهیم."


«زیارتی» با بیان اینکه یک اتفاق خوب در عرصه روابط عمومی ها یکپارچه شدن آنها است، عنوان کرد:" اخیرا در چند سال گذشته موسسه کارگزار روابط عمومی قدم های بزرگی را برداشته که قابل تقدیر است. در این سال ها زحمات بسیاری در عرصه روابط عمومی کشیده شده و اتفاقات خوبی افتاده است که نمونه آن یکپارچه شدن روابط عمومی ها بود. یکپارچگی روابط عمومی ها موضوع جالبی است. اما در عمل، آن اتفاق که باعث ایجاد تحول در مجموعه روابط عمومی ها می شود، لازمه ی داشتن برنامه است."
انتهای پیام//
مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  اضطراب اطلاعاتی


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد