درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 21:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8279صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهجمعه، 13 دی 1392 - 18:46
علی دیواندری مدیرعامل بانک پارسیان شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای هیئت مدیره بانک پارسیان به اتفاق آراء دکتر علی دیواندری را به سمت مدیرعامل تیم بانک برگزیدند.همچنین غلامرضا سلیمانی امیری نیز به ریاست هیات مدیره بانک پارسیان منصوب شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای هیئت مدیره بانک پارسیان به اتفاق آراء دکتر علی دیواندری را به سمت مدیرعامل تیم بانک برگزیدند.همچنین غلامرضا سلیمانی امیری نیز به ریاست هیات مدیره بانک پارسیان منصوب شد

 

به گزارش زیست آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان دکتر دیواندری دارای دکترای مدیریت استراتژیک و درجه استادی دانشگاه است که پیش از این سمت مدیرعاملی بانک ملت را عهده دار بوده و از مدیران خوشنام و پیشرو در صنعت بانکداری کشور محسوب می شود.

  شایسته،مدیرعامل پیشین بانک پارسیان بدلیل تجربه و توان بانکی، همچنان به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره بانک پارسیان خواهد بود.

بنابراین گزارش ،در زمان مدیرعاملی  شایسته، بانک پارسیان به سمت جوان گرایی سوق یافت و توانست با حفظ پیشگامی در عرصه بانکداری و تنوع بخشی و توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، افتخارات ارزنده ای را در عرصه  ملی و جهانی کسب کند. 

ایستادن بر سکوی نخست بانک های کشور در شاخص درآمد و فروش برای چهار سال پیاپی بر اساس رتبه بندی IMI100،  کسب رتبه اول میان بانک های خصوصی کشور و سیزدهمین موسسه اسلامی جهان بر اساس شاخص دارایی های منطبق بر شریعت  از سوی نشریه بنکر، برترین بانک ایران در بازدهی سرمایه ( شاخص عملکرد نسبت سود به سرمایه) در رتبه بندی 1000 بانک برترجهان توسط رتبه بندی Banker و همچنین برترین بانک اسلامی ایران و برترین بانک ایران در بانکداری خرد، براساس رتبه بندی2013 نشریه بین المللیThe Asset  گوشه ای از درخشان ترین دستاوردهای زمان تصدی آقای شایسته در سمت مدیرعاملی بانک طی 8 سال گذشته است.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد