درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 00:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7342صفحه نخست » دوشنبه، 4 آذر 1392 - 18:59
کتاب حقوق بانکداری اینترنتی منتشر شد
در کتاب حقوق بانکداری اینترنتی جنبه‌های قراردادی بانکداری الکترونیک و حقوق مسئولیت‌های بانک‌ها و مشتریان، احکام حقوقی مرتبط با اختلالات و مغایرت‌ها در تراکنش‌های الکترونیک و جنبه‌های حقوقی انتقال الکترونیک وجه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تأثیر عمیقی بر تمام ابعاد زندگی بشر داشته و به طور خاص عرصه کسب‌وکار بانکداری را متحول نموده است.
ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در یک جامعه مدرن جزو حقوق شهروندی است و بایستی از طریق حاکمیت قانون، حقوق شهروندان به طور شفاف مدون شود.
در تدوین جنبه‌های حقوقی، علاوه بر پایبندی به ضابطه‌مندی و قانون‌مداری، باید حق شهروندان در استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک ارج نهاده شود. بانکداری الکترونیک در واقع یک رویه و نوع نگرش خاص به زندگی است که باید فرهنگ آن ایجاد و حقوق آن در راستای افزایش رفاه شهروندی و مشارکت فعال شهروندان در این فرایند تعریف شود.
پژوهشکده پولی و بانکی، همگام با توسعه بانکداری الکترونیک در کشور، به منظور پاسخگویی به نیاز شدیدی که به طرح مسائل حقوقی بانکداری الکترونیک احساس می‌شد، در سال 1388 مبادرت به چاپ و انتشار ویرایش نخست کتاب حاضر با عنوان جنبه‌های حقوقی بانکداری اینترنتی نمود که نتیجه تلاش آقای دکتر مصطفی السان و همکاری آقای محسن علی‌دادی است و مطلع مباحث حقوقی بانکداری الکترونیک در کشور محسوب می‌شود.
در این کتاب جنبه‌های قراردادی بانکداری الکترونیک و حقوق مسئولیت‌های بانک‌ها و مشتریان، احکام حقوقی مرتبط با اختلالات و مغایرت‌ها در تراکنش‌های الکترونیک و جنبه‌های حقوقی انتقال الکترونیک وجه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
در ویرایش دوم کتاب که با توجه به تقاضای موجود در بازار به طبع می‌رسد، عنوان کتاب خلاصه و رسا شده و ضمن ویرایش مجدد ادبی و حقوقی، آخرین تحولات قوانین و مقررات کشور، مورد استناد و توجه قرار گرفته است.

فصول کتاب

کتاب حاضر در قالب هشت فصل، به بررسی حقوق بانکداری اینترنتی می‌پردازد.
فصل اول مروری بر کلیات موضوع دارد. فصل دوم جنبه‌های قراردادی بانکداری اینترنتی را مطالعه می‌نماید. در فصل سوم حقوق و تعهدات اطراف قرارداد بانکی اینترنتی بررسی می‌شود. فصل چهارم به مسئولیت مدنی و کیفری در بانکداری اینترنتی اختصاص دارد. در فصل پنجم به قانون حاکم، دادگاه صالح و ادله اثبات دعوی در بانکداری اینترنی پرداخته است. فصل ششم جنبه‌های حقوقی مدیریت، نظارت، و بازرسی بانکداری اینترنتی را مورد بحث قرار داده و فصل هفتم به تدوین مقررات برای بانکداری اینترنتی می‌پردازد. در نهایت در فصل هشتم نتیجه‌گیری و راهکارهای عملی و اجریی ارائه می‌شود.
انتشارات پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی این کتاب 504 صفحه‌ای را در پاییز 1392 منتشر کرده است.

 

منبع: banker

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  جادوی تنوع


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد