درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 00:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
  دبیر اجرایی دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی ایران منصوب شد
  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات
  ۱۰ اصل خوب گوش دادن
  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است
  روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6560صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 آبان 1392 - 18:47
دانلود کتاب رسانه، انقلاب بزرگ: ارتباطات، فرهنگ و انقلاب ایرانی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «خرده رسانه، انقلاب بزرگ: ارتباطات، فرهنگ و انقلاب ایرانی» نوشته آنابل سیربرنی و علی محمدی، سال 1994 از سوی انتشارات دانشگاه مینه­سوتا منتشر شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «خرده رسانه، انقلاب بزرگ: ارتباطات، فرهنگ و انقلاب ایرانی» نوشته آنابل سیربرنی و علی محمدی، سال 1994 از سوی انتشارات دانشگاه مینه­سوتا منتشر شد. این کتاب به بررسی نقش رسانه­های کوچک نوارهای کاست و اعلامیه­های مذهبی و سیاسی در فرایند شکل­گیری و تثبت یک تغییر سیاسی و اجتماعی عظیم یعنی انقلاب اسلامی می­پردازد. عناوین چهار فصل کتاب «خرده رسانه، انقلاب بزرگ: ارتباطات، فرهنگ و انقلاب ایرانی» به ترتیب زیر است.

مقدمه

 

1. رسانه، مدرن­شدن و جنبش اجتماعی: رهیافت نظری

ـ رسانه قدرتمند، دولت بزرگ و مدرن­شدن: بحران هویت بزرگ

ـ خرده رسانه و تغییر انقلابی: یک الگوی نو

 

2. اقتصاد سیاسی رسانه در ایران

ـ رسانه و دولت در تاریخ ایران

ـ توسعه وابسته و خیزش تلویزیون

 

3. فرهنگ و سلاح­های اپوزیسیون

ـ اپوزیسیون­ها: سکولار و مذهبی

ـ نقد فرهنگی، سکولار و مذهبی

ـ زبان، اقتدار و ایدئولوژی

ـ آتشبار سنگین: خرده رسانه برای یک انقلاب بزرگ

 

4. فرایند انقلابی

ـ روایت ارتباطی از انقلاب

ـ جمهوری اسلامی و فرایندهای اسلامی­شدن

ـ یک فضای فرهنگی نو

ـ  نتیجه­گیری: تاثیر تجربه ایران

 

برای دانلود کتاب «خرده رسانه، انقلاب بزرگ: ارتباطات، فرهنگ و انقلاب ایرانی» بر روی فایلPDF کلیک کنید. حجم: 14.3 مگابایت

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد