درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 03:23   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6560صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 7 آبان 1392 - 07:59
دانلود کتاب رسانه، انقلاب بزرگ: ارتباطات، فرهنگ و انقلاب ایرانی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «خرده رسانه، انقلاب بزرگ: ارتباطات، فرهنگ و انقلاب ایرانی» نوشته آنابل سیربرنی و علی محمدی، سال 1994 از سوی انتشارات دانشگاه مینه­سوتا منتشر شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «خرده رسانه، انقلاب بزرگ: ارتباطات، فرهنگ و انقلاب ایرانی» نوشته آنابل سیربرنی و علی محمدی، سال 1994 از سوی انتشارات دانشگاه مینه­سوتا منتشر شد. این کتاب به بررسی نقش رسانه­های کوچک نوارهای کاست و اعلامیه­های مذهبی و سیاسی در فرایند شکل­گیری و تثبت یک تغییر سیاسی و اجتماعی عظیم یعنی انقلاب اسلامی می­پردازد. عناوین چهار فصل کتاب «خرده رسانه، انقلاب بزرگ: ارتباطات، فرهنگ و انقلاب ایرانی» به ترتیب زیر است.

مقدمه

 

1. رسانه، مدرن­شدن و جنبش اجتماعی: رهیافت نظری

ـ رسانه قدرتمند، دولت بزرگ و مدرن­شدن: بحران هویت بزرگ

ـ خرده رسانه و تغییر انقلابی: یک الگوی نو

 

2. اقتصاد سیاسی رسانه در ایران

ـ رسانه و دولت در تاریخ ایران

ـ توسعه وابسته و خیزش تلویزیون

 

3. فرهنگ و سلاح­های اپوزیسیون

ـ اپوزیسیون­ها: سکولار و مذهبی

ـ نقد فرهنگی، سکولار و مذهبی

ـ زبان، اقتدار و ایدئولوژی

ـ آتشبار سنگین: خرده رسانه برای یک انقلاب بزرگ

 

4. فرایند انقلابی

ـ روایت ارتباطی از انقلاب

ـ جمهوری اسلامی و فرایندهای اسلامی­شدن

ـ یک فضای فرهنگی نو

ـ  نتیجه­گیری: تاثیر تجربه ایران

 

برای دانلود کتاب «خرده رسانه، انقلاب بزرگ: ارتباطات، فرهنگ و انقلاب ایرانی» بر روی فایلPDF کلیک کنید. حجم: 14.3 مگابایت

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد