درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 12:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6173صفحه نخست » شنبه، 27 مهر 1392 - 18:22
اثربخشی در آگهی های محیطی؛ هرچه کوتاهتر بهتر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  آگهی محیطی جشنواره خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران تغییر می کند.
این یک اتفاق خوش است. به عقیده من، این تغییر به درستی رخ داد و دست اندرکارانش، آگهی را نجات دادند.
تبلیغات محیطی بانک صادرات
آگهی اول، که بر روی عرشه پل نصب شده بود، حدود 50 کلمه را در خود جای داده بود و فرصت خواندن تمامی مطالبش را به مخاطب نمی داد. اما در آگهی دوم، تعداد کلمات به 12 کلمه تقلیل یافت و کار را برای مخاطب راحت کرد.

در آگهی اول، نشانه ی بانک لابلای این ازدحام و در بعیدترین جا (گوشه پایین سمت چپ)، مخفی شده بود. اما در آگهی دوم، به راحتی و در محلی مناسب، پیدایش می کردی.
تبلیغات محیطی بانک صادرات

آگهی اول- از فاصله دور
دغدغه: 50 کلمه شد 12 کلمه

تبلیغات محیطی بانک صادرات
آگهی دوم- از فاصله دور
دغدغه: 50 کلمه شد 12 کلمه


در آگهی اول، انگار همه چیز بر روی چند سطر چیدمان شده بود و برای پیدا کردن پیام بایستی از ابتدای سطر (سمت راست- ابتدای تابلو) را می گرفتی تا به آخرش (سمت چپ- انتهای تابلو) برسی. اما در آگهی دوم، با دو کادر روبرو هستی که در هرکدام همه چیز به راحتی قابل رویت است.

در آگهی اول، خبری از کاراکتر بانک (خوب یا بد، مخاطب آن را می شناسد) نبود. اما در آگهی دوم، به خوبی دیده شد.

تبلیغات محیطی بانک صادرات
آگهی اول- از فاصله نزدیک
دغدغه: 50 کلمه شد 12 کلمه

تبلیغات محیطی بانک صادرات
آگهی دوم- از فاصله نزدیک
دغدغه: 50 کلمه شد 12 کلمه



در آگهی اول، عبارات و جملات اضافی همچون: (و انبوهی از جوایز نقدی و غیر نقدی) یا (امیدواریم شما هم یکی از برنده ها باشید) که مناسب این رسانه نبود، به چشم می خورد. ولی در آگهی دوم از آنها صرف نظر شد.

در آگهی اول، نام جایزه ها را هم با عکس شان نمایش دادند. اما در آگهی دوم، از اعلام اسامی جوایز چشم پوشی شد و تصویرشان بزرگتر و بهتر رویت شد.


خواننده محترم؛
قبول دارم که این آگهی در زمره آگهی های خلاق قرار نمی گیرد. اما قبول کنیم، از حداقل های یک آگهی محیطی برخوردار است.
چشم را اذیت نمی کند و خوانده می شود. بعضی وقت ها، خلاقیت همین تغییر رویه ای است که بانک صادرات آن را به خوبی انجام داد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد