درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:21   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6173صفحه نخست » جمعه، 26 مهر 1392 - 07:34
اثربخشی در آگهی های محیطی؛ هرچه کوتاهتر بهتر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  آگهی محیطی جشنواره خدمات الکترونیکی بانک صادرات ایران تغییر می کند.
این یک اتفاق خوش است. به عقیده من، این تغییر به درستی رخ داد و دست اندرکارانش، آگهی را نجات دادند.
تبلیغات محیطی بانک صادرات
آگهی اول، که بر روی عرشه پل نصب شده بود، حدود 50 کلمه را در خود جای داده بود و فرصت خواندن تمامی مطالبش را به مخاطب نمی داد. اما در آگهی دوم، تعداد کلمات به 12 کلمه تقلیل یافت و کار را برای مخاطب راحت کرد.

در آگهی اول، نشانه ی بانک لابلای این ازدحام و در بعیدترین جا (گوشه پایین سمت چپ)، مخفی شده بود. اما در آگهی دوم، به راحتی و در محلی مناسب، پیدایش می کردی.
تبلیغات محیطی بانک صادرات

آگهی اول- از فاصله دور
دغدغه: 50 کلمه شد 12 کلمه

تبلیغات محیطی بانک صادرات
آگهی دوم- از فاصله دور
دغدغه: 50 کلمه شد 12 کلمه


در آگهی اول، انگار همه چیز بر روی چند سطر چیدمان شده بود و برای پیدا کردن پیام بایستی از ابتدای سطر (سمت راست- ابتدای تابلو) را می گرفتی تا به آخرش (سمت چپ- انتهای تابلو) برسی. اما در آگهی دوم، با دو کادر روبرو هستی که در هرکدام همه چیز به راحتی قابل رویت است.

در آگهی اول، خبری از کاراکتر بانک (خوب یا بد، مخاطب آن را می شناسد) نبود. اما در آگهی دوم، به خوبی دیده شد.

تبلیغات محیطی بانک صادرات
آگهی اول- از فاصله نزدیک
دغدغه: 50 کلمه شد 12 کلمه

تبلیغات محیطی بانک صادرات
آگهی دوم- از فاصله نزدیک
دغدغه: 50 کلمه شد 12 کلمه



در آگهی اول، عبارات و جملات اضافی همچون: (و انبوهی از جوایز نقدی و غیر نقدی) یا (امیدواریم شما هم یکی از برنده ها باشید) که مناسب این رسانه نبود، به چشم می خورد. ولی در آگهی دوم از آنها صرف نظر شد.

در آگهی اول، نام جایزه ها را هم با عکس شان نمایش دادند. اما در آگهی دوم، از اعلام اسامی جوایز چشم پوشی شد و تصویرشان بزرگتر و بهتر رویت شد.


خواننده محترم؛
قبول دارم که این آگهی در زمره آگهی های خلاق قرار نمی گیرد. اما قبول کنیم، از حداقل های یک آگهی محیطی برخوردار است.
چشم را اذیت نمی کند و خوانده می شود. بعضی وقت ها، خلاقیت همین تغییر رویه ای است که بانک صادرات آن را به خوبی انجام داد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد