درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 11:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54998صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:09
روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
در بهار سال 2024، تنش‌هایی در سه سازمان خبری بزرگ ایالات متحده - NBC News، نیویورک تایمز و NPR - به وجود آمد. دلیل مشترک این آشفتگی‌ها این بود که روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را که برای پوشش جهان به کار می‌گرفتند، به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کردند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در بهار سال 2024، تنش‌هایی در سه سازمان خبری بزرگ ایالات متحده - NBC News، نیویورک تایمز و NPR - به وجود آمد. دلیل مشترک این آشفتگی‌ها این بود که روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را که برای پوشش جهان به کار می‌گرفتند، به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کردند.

در NBC News، استخدام رونا مک‌دانیل، رئیس سابق کمیته ملی جمهوری‌خواه به عنوان مشارکت‌کننده سیاسی، اعتراضاتی را به دنبال داشت. برخی از شخصیت‌های شناخته‌شده این شبکه، از جمله ریچل مادو و جو اسکاربورو، با این تصمیم مخالف بودند و استدلال می‌کردند که مک‌دانیل دیدگاهی مغرضانه به پوشش خبری شبکه اضافه می‌کند. در نهایت، NBC تصمیم خود را لغو کرد.

در نیویورک تایمز، بحث‌هایی پیرامون پوشش خبری این روزنامه از جنگ اسرائیل و غزه در سال 2023 به وجود آمد. برخی از کارکنان این روزنامه استدلال می‌کردند که پوشش خبری تایمز از این درگیری، به نفع اسرائیل بوده است. این بحث‌ها منجر به استعفای برخی از روزنامه‌نگاران و همچنین تعهد تایمز به انجام یک بررسی داخلی شد.

در NPR، تنش‌هایی بر سر سیاست‌های رسانه‌های اجتماعی این سازمان به وجود آمد. برخی از کارکنان NPR استدلال می‌کردند که این سیاست‌ها بیش از حد محدودکننده هستند و به آنها اجازه نمی‌دهند تا به طور آزادانه در مورد مسائل مربوط به محل کار خود صحبت کنند. این بحث‌ها منجر به تغییراتی در سیاست‌های رسانه‌های اجتماعی NPR شد.

این تنش‌ها نشان‌دهنده افزایش تمایل روزنامه‌نگاران برای به چالش کشیدن کارفرمایان خود در مورد مسائل اخلاقی و تناقضات سازمانی است. این امر تا حدی به دلیل افزایش آگاهی از مسائل تنوع و شمول در صنعت رسانه است.

روزنامه‌نگاران به طور فزاینده‌ای خواستار آن هستند که رسانه‌هایشان بازتاب‌دهنده جامعه‌ای باشند که در آن فعالیت می‌کنند و گزارش‌هایشان عاری از تعصبات باشد.

این روند همچنین نشان‌دهنده قدرت فزاینده رسانه‌های اجتماعی است. روزنامه‌نگاران اکنون می‌توانند به طور مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و دیدگاه‌های خود را بدون نیاز به واسطه کارفرمایان خود به اشتراک بگذارند. این امر به آنها قدرت بیشتری برای به چالش کشیدن وضعیت موجود و خواستار تغییر می‌دهد.

آینده روزنامه‌نگاری نامشخص است، اما واضح است که این صنعت در حال گذار است. روزنامه‌نگاران نقش فزاینده‌ای فعال در شکل‌دهی به رسانه‌هایشان ایفا می‌کنند و خواستار پاسخگویی بیشتر کارفرمایان خود هستند. این امر منجر به تنش‌هایی می‌شود، اما همچنین پتانسیل ایجاد یک مطبوعات آزادتر و پاسخگوتر را نیز دارد.

منبع انگلیسی: AP
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد