درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:23   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54796صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:39
آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
هدف این کمپین دستیابی به پوشش مطبوعاتی سطح یک در همه بازارهای شریک است، با هدف ایجاد انگیزه در بزرگسالان برای پذیرش تعهدی که آنها را متعهد به تغییر عادات خود به نفع کودکان در زندگی خود می‌کند.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کمپین "کودکان آب و هوا" با حمایت 45 آژانس روابط‌عمومی و تبلیغاتی و سازمان‌های صنعتی توسعه یافته و راه‌اندازی شده است.


هدف این کمپین دستیابی به پوشش مطبوعاتی سطح یک در همه بازارهای شریک است، با هدف ایجاد انگیزه در بزرگسالان برای پذیرش تعهدی که آنها را متعهد به تغییر عادات خود به نفع کودکان در زندگی خود می‌کند.

فراخوانی برای حمایت از جامعه روابط عمومی جهانی پس از اعلام مشارکت UNDP/ICCO منجر به تعهد آژانس‌هایی از ایالات متحده، کانادا، استرالیا، بریتانیا، ایرلند شمالی، ایرلند، فرانسه، آلمان، اتریش، سوئیس، دانمارک، سوئد، فنلاند، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، چک، لهستان، بلغارستان، رومانی، مولداوی، مجارستان، ترکیه، امارات متحده عربی، برزیل، آرژانتین، کلمبیا، چین، هنگ کنگ، هند، اندونزی، سنگاپور، تایلند، ویتنام، فیلیپین، نیجریه، کنیا، آفریقای جنوبی، مراکش، الجزایر و تونس شده است.

پالدی گفت: "ما می‌دانیم روابط‌عمومی یک جزء جدایی‌ناپذیر در مبارزه با تغییرات آب و هوایی است و این کمپین به طور قابل توجهی آن را تقویت کرده است. من از مقیاس حمایت اعضای ICCO از Weather Kids شگفت زده شده‌ام. تعهد به مشارکت از سوی بسیاری از سازمان‌ها، کشورها، فرهنگ‌ها و زبان‌ها متفاوت است. این بزرگترین کمپین آب و هوایی تا کنون است و امید زیادی به آینده کودکان در قلب Weather Kids می‌دهد.

شپانسکی، رئیس ICCO گفت: «زمانی که UNDP این ایده را در سال گذشته در Cannes Lions به ICCO ارائه کرد، ما فکر کردیم که "وای - من مطمئن نیستم که قبلاً چنین کاری انجام شده باشد"، اما البته نتوانستیم رد کنیم. 

ارتباطات اقلیمی از قبل اولویت اصلی ICCO و اعضای آن بود و من به شبکه ما برای ارائه استانداردهای بالا و اهداف بلندپروازانه ایمان داشتم. ما را ناامید نکردند.

"این کمپین اعضای ICCO را از بیش از 30 کشور گرد هم آورده است و این تازه شروع مشارکت ما در برنامه توسعه ملل متحد است.

این افتخار بزرگی برای اعضای ما است که روابط‌عمومی به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر برای حل چالش‌های بزرگ جهانی زمان ما شناخته می شود.
  

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد