شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : آژانس‌هاي روابط‌عمومي جهاني براي راه‌اندازي كمپين بحران آب و هوايي UNDP/ICCO همكاري مي‌كنند
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:03 کد خبر:54796
هدف اين كمپين دستيابي به پوشش مطبوعاتي سطح يك در همه بازارهاي شريك است، با هدف ايجاد انگيزه در بزرگسالان براي پذيرش تعهدي كه آنها را متعهد به تغيير عادات خود به نفع كودكان در زندگي خود مي‌كند.



  شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || كمپين "كودكان آب و هوا" با حمايت 45 آژانس روابط‌عمومي و تبليغاتي و سازمان‌هاي صنعتي توسعه يافته و راه‌اندازي شده است.


هدف اين كمپين دستيابي به پوشش مطبوعاتي سطح يك در همه بازارهاي شريك است، با هدف ايجاد انگيزه در بزرگسالان براي پذيرش تعهدي كه آنها را متعهد به تغيير عادات خود به نفع كودكان در زندگي خود مي‌كند.

فراخواني براي حمايت از جامعه روابط عمومي جهاني پس از اعلام مشاركت UNDP/ICCO منجر به تعهد آژانس‌هايي از ايالات متحده، كانادا، استراليا، بريتانيا، ايرلند شمالي، ايرلند، فرانسه، آلمان، اتريش، سوئيس، دانمارك، سوئد، فنلاند، ايتاليا، اسپانيا، پرتغال، چك، لهستان، بلغارستان، روماني، مولداوي، مجارستان، تركيه، امارات متحده عربي، برزيل، آرژانتين، كلمبيا، چين، هنگ كنگ، هند، اندونزي، سنگاپور، تايلند، ويتنام، فيليپين، نيجريه، كنيا، آفريقاي جنوبي، مراكش، الجزاير و تونس شده است.

پالدي گفت: "ما مي‌دانيم روابط‌عمومي يك جزء جدايي‌ناپذير در مبارزه با تغييرات آب و هوايي است و اين كمپين به طور قابل توجهي آن را تقويت كرده است. من از مقياس حمايت اعضاي ICCO از Weather Kids شگفت زده شده‌ام. تعهد به مشاركت از سوي بسياري از سازمان‌ها، كشورها، فرهنگ‌ها و زبان‌ها متفاوت است. اين بزرگترين كمپين آب و هوايي تا كنون است و اميد زيادي به آينده كودكان در قلب Weather Kids مي‌دهد.

شپانسكي، رئيس ICCO گفت: «زماني كه UNDP اين ايده را در سال گذشته در Cannes Lions به ICCO ارائه كرد، ما فكر كرديم كه "واي - من مطمئن نيستم كه قبلاً چنين كاري انجام شده باشد"، اما البته نتوانستيم رد كنيم. 

ارتباطات اقليمي از قبل اولويت اصلي ICCO و اعضاي آن بود و من به شبكه ما براي ارائه استانداردهاي بالا و اهداف بلندپروازانه ايمان داشتم. ما را نااميد نكردند.

"اين كمپين اعضاي ICCO را از بيش از 30 كشور گرد هم آورده است و اين تازه شروع مشاركت ما در برنامه توسعه ملل متحد است.

اين افتخار بزرگي براي اعضاي ما است كه روابط‌عمومي به عنوان بخش جدايي‌ناپذير براي حل چالش‌هاي بزرگ جهاني زمان ما شناخته مي شود.