درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 4 خرداد 1403 - 09:12   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حریم خصوصی و شخصی‌سازی: مرز جدید تبلیغات دیجیتال
  خبرسازی: اصطلاحا بزرگ جلوه دادن چیزهای کوچک
  تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد
  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم
  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54440صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 10:24
روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
نهلا دیویس - با پیروی از این نکات، می‌توانید روابط‌عمومی خود را برای استارتاپ خود تقویت کنید و آگاهی در مورد برند خود را افزایش دهید.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این مقاله نکات خوبی برای استارتاپ‌ها برای شروع روابط‌عمومی ارائه می‌کند.


داستان‌های جذاب بسازید. داستان‌ها توجه مردم را به خود جلب می‌کنند و به شما کمک می‌کنند نام خود را در ذهن آنها حک کنید.

تخصص خود را به نمایش بگذارید. به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته شوید تا روزنامه‌نگاران و تأثیرگذاران به شما به عنوان منبع قابل اعتماد نگاه کنند.

در رویدادهای خیریه و اجتماعی شرکت کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا نام خود را در جامعه گسترش دهید و ارتباط مثبتی با برند خود ایجاد کنید.

با تأثیرگذاران در صنعت خود ارتباط برقرار کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا آگاهی در مورد استارتاپ خود را افزایش دهید.

در اینجا چند نکته اضافی برای استارتاپ‌ها برای موفقیت در روابط‌عمومی آورده شده است:

از یک تقویم رسانه‌ای استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که پیام‌های شما با هم هماهنگ هستند و در زمان مناسب منتشر می‌شوند.

از تجزیه و تحلیل رسانه‌ها استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا تأثیر کمپین‌های روابط‌عمومی خود را اندازه‌گیری کنید و بینش‌هایی در مورد آنچه کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند به دست آورید.

با یک شرکت روابط‌عمومی حرفه‌ای همکاری کنید. اگر بودجه دارید، همکاری با یک شرکت روابط‌عمومی حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا کمپین‌های روابط‌عمومی خود را به سطح بعدی برسانید.

با پیروی از این نکات، می‌توانید روابط‌عمومی خود را برای استارتاپ خود تقویت کنید و آگاهی در مورد برند خود را افزایش دهید.

منبع انگلیسی: AllBusiness
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 


  

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است


  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی


  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم


  تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد


  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار


  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند


  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است


  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


  خبرسازی: اصطلاحا بزرگ جلوه دادن چیزهای کوچک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد