درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 20:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید
  مرگ عکاسی استوک؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53144صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 8 شهریور 1402 - 03:08
دولت و کارکنانش
در برخی سطوح تصمیم‌گیری، باعث شده‌اند کارکنان خود را در" تنگنای شدید مالی، تصمیم‌سازی‌های شناور و سفره‌های کوچک" شده ببیند که این موجب اُفت خدمات به مردم و نارضایتی آنان و در آخر خروج نیروهای کیفی از چرخه کارشناسی و سطوح پایین صف و ستاد دستگاه‌های دولتی و توقعات گسترده مردمی خواهد شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || اراده دولت با نیروهای اجرایی خود در سطح ادارات بروز وظهور پیدا می کند. قوانین، شیوه نامه ها و بخشنامه ها در یک سو قرار دارند و اجراکنندگان(کارکنان) در سویی دیگر. عوامل اجرایی دولت یا همان مجریان قوانین در گستره ی ایران و در دستگاه های دولتی، عمومی غیر دولتی و نیمه خصوصی کوشش می کنند تا تصمیمات دولت را تعیین و عملیاتی کنند. آن ها در سطحِ نخستِ ارتباط با مردم که دریافت کنندگان خدمات عمومی هستند، قرار دارند و می توانند قضاوت کنندگان صادقی باشند در مورد چگونگی دریافت این خدمات که هر روزه ارائه می شوند.

برحسب آمار، کشورما در حدود دومیلیون و اندی کارمند دارد که در دهه ی گذشته تاکنون در همین حدود تثبیت شده است. فعالیت کارمندان دولت در پهنای ایران انجام می شود و همه ی زندگی این قشر هم به اندک دستمزد و حقوق اواخر ماه دستگاه دولتی منوط شده است.
 

هم اکنون زندگی کارکنان دولت، دشوارترین برهه های زمانی و کاری خود را می گذراند. این دشواری امور در یک سو به توقعات مردمی می رسد و درسویی دیگر به انتظار قشر کارمند از دست اندرکاران دولتی دخیل در معیشتشان در سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه پیوند خورده است. تصمیماتی که رقم زننده ی کاهش سطح معیشتی این نیروها و خانواده هایشان بوده و به تضعیف اراده و انگیزه ی انجام وظایف سازمانی آنان منجر شده است.
روشن است شور و انرژی لازم برای خدمات به مردم، باعث خروجی بهتر کارکنان است؛ روندی که در این چرخه در همین‌ مدت صورت نمی گیرد.

از سویی انتخاب مدیران ناآشنا با سازمان اداری و استخدامی و بودجه یی که برای دستمزد کارمند در برابر غول تورم، حقوق کارکنان دولت را سطح سنجی می کنند، نارضایتی هایی عمیق و دامنه داری را سبب شده و در میان این دلخوری، خستگی و دلزدگی کارکنان، ایجاد تغییرات ناگهانی و پی درپی ساعت های کاردر آغازین صبحگاه، توان نیروی انسانی و بالطبع بهره وری آن را تحلیل برده و غیر عملیاتی نموده است.

در برخی سطوح تصمیم‌گیری، باعث شده‌اند کارکنان خود را در" تنگنای شدید مالی، تصمیم‌سازی‌های شناور و سفره‌های کوچک" شده ببیند که این موجب اُفت خدمات به مردم و نارضایتی آنان و در آخر خروج نیروهای کیفی از چرخه کارشناسی و سطوح پایین صف و ستاد دستگاه‌های دولتی و توقعات گسترده مردمی خواهد شد.

=====✍ سیًد محمًد ستًاری=====
=====✍ مسئول روابط عمومی=====


 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ارباب رجوع
| 1402/6/10 - 01:13 |     0     0     |
سلام
باتوجه که کشور از سالیان پیش تاکنون تحریم اقتصادی می باشد .هم کار مندان هم مردم در این فشار اقتصادی هستند ولی کارمندان دولت راهکاری جز رشوه در پیش پای خود ندارن و متاسفانه خیل عظیمی از این قشر آلوده به رشوه شده اند .حال باید چکار کرد وقتی کارمند حقوق بگیر دولت خدمات رایگان دولتی رو به بهای گزاف می فروشد.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد