درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 09:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50857صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 3 آذر 1401 - 00:23
بازدید مدیرکل روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی از بیمه ملت
مدیرکل روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در بازدید از بیمه ملت گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه در افکار عمومی ضروری است. شرکت‌های بیمه باید از رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور، برای ارائه برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در بازدید از بیمه ملت گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه در افکار عمومی ضروری است. شرکت‌های بیمه باید از رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور، برای ارائه برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی‌ بیمه ملت، مصطفی رئوفی، مدیرکل
روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیمه ملت، از مدیریت روابط‌عمومی‌ این شرکت بازدید و با کارکنان این مدیریت گفت‌وگو کرد.


وی در دیدار با ادریس سالاری، سرپرست روابط‌عمومی‌ بیمه ملت، با تاکید بر اهمیت تعامل دو سویه و سازنده بیمه مرکزی در حوزه رسانه، گفت: باید از ظرفیت تمامی رسانه‌ها به خصوص زحمت‌کشان رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه در پیشبرد امور این صنعت کمک بگیریم، چرا که نقش رسانه‌ها در شکل‌گیری افکار عمومی حائز اهمیت است و می‌تواند موجب ارتقای جایگاه صنعت بیمه شود.


رئوفی خاطر نشان کرد: همه شرکت‌های بیمه از جمله بیمه ملت باید از ظرفیت رسانه‌های صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور برای ارائه خدمات، محصولات و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند و نگاه ما هم در بیمه مرکزی، کمک به حضور هر چه بیشتر شرکت‌های بیمه در فضای رسانه‌ای کشور است.


ادریس سالاری، سرپرست روابط‌عمومی‌ بیمه ملت نیز در این دیدار با تاکید بر همیاری و همکاری بیمه ملت و بیمه مرکزی در مسائل بیمه‌ای و رسانه‌ای، تصریح کرد: قطعا این همکاری می‌تواند موانع موجود بر سر راه صنعت بیمه کشور را کاهش دهد.

 

سرپرست روابط‌عمومی‌ بیمه ملت با قدردانی از حضور مصطفی رئوفی در این شرکت، گفت: توجه شما به نقش رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ در پیشبرد امور، ارزشمند و قابل احترام است و این موضوع جز با همکاری و همدلی همه شرکت‌ها و فعالان رسانه‌ای میسر نمی‌شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد