درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 22:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
  روابط‌عمومی داده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49026صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 15 اسفند 1400 - 11:33
بانک ها در متاورس: چرا باید زودتر شروع کرد و سه راه برای شروع؟
صفوان ظاهر، مدیر خدمات مالی و فین تک - چیزی که متاورس را برای بانکداری جالب می کند این است که این جهان های مجازی مدرن بر روی بلاک چین ها، ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ساخته شده اند. آنها فرصت های جدید و هیجان انگیز زیادی را ارائه می دهند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در "سرزمین دیجیتال"، متاورس موضوع داغ شماره 1 است. همه افراد با نوآوری در شرح وظایف خود در تلاش هستند تا پتانسیل این جوامع مجازی را کشف کنند. بانک ها و اتحادیه های اعتباری بهتر است بدانند فرصت ها کجاست، چگونه از آنها استفاده کنند و چگونه آن را به درستی انجام دهند.


جی پی مورگان به عنوان اولین بانکی که در متاورس فروشگاه راه اندازی کرد، تیتر اخبار شد. در میان همه هیاهوها در مورد این دنیای مجازی در حال ظهور، سؤالاتی در مورد معنای کلی صنعت بانکداری آغاز شده است.

چیزی که متاورس را برای بانکداری جالب می کند این است که این جهان های مجازی مدرن بر روی بلاک چین ها، ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ساخته شده اند. آنها فرصت های جدید و هیجان انگیز زیادی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، املاک و مستغلات مجازی یکی از حوزه‌هایی است که در نهایت می‌توانیم شاهد ارائه خدمات بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری باشیم که بسیار شبیه به دنیای فیزیکی است، از جمله کارت‌های اعتباری و نقدی، وام مسکن و وام.

از این رو نادیده گرفتن پتانسیل متاورس می تواند برای مؤسسه مالی پرهزینه باشد.

پلتفرم‌های متاورس اکنون بر روی فناوری‌هایی مانند بلاک چین، صرافی‌های رمزنگاری و NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) ساخته شده‌اند که باعث می‌شود آنها به‌عنوان یک اقتصاد دیجیتال عمل کنند.

 

در اینجا سه ​​کار وجود دارد که مؤسسات مالی باید برای آماده شدن برای بانکداری در متاورس انجام دهند:

هدف، استراتژی و ارزش پیشنهادی را تعریف کنید. رویکرد را به مشتریان، کارمندان و سرمایه گذاران منتقل کنید. از متاورس و سایر محیط های دیجیتالی برای برقراری ارتباط استراتژی و رویکرد استفاده کنید.


قدم های کودکی بردارید. به عنوان مثال: یک کیف پول رمزنگاری در سطح بانکی بسازید که به مشتریان امکان دسترسی به متاورس را می دهد.


آزمایش یک امر ضروری است - اما آن را معنادار کنید. به جای تصاویر و ربات‌هایی که هیچ هدفی ندارند، محصولات جدید DeFi را معرفی کنید. بیلبوردهای آموزشی و تبلیغات تعاملی بسازید که مشتریان بتوانند در مورد محصولات اطلاعاتی کسب کنند، یا حتی بازی هایی که مشتریان می توانند انجام دهند که به یادگیری یک محصول کمک می کند.

هر جا مبادله کالا باشد، حتی در فضاهای مجازی، امکان ارائه خدمات بانکی فراهم می شود. با این حال، اکوسیستم باید بیشتر توسعه یابد، محصولات باید بالغ‌تر شوند، اعتماد باید ایجاد شود، و متاورس به چارچوب‌ها و دستورالعمل‌هایی برای برآوردن خواسته‌های بانکی و مالی، از جمله ارزش پیشنهادی واضح برای مشتریان، نیاز دارد.

پس آیا بانک ها باید به متاورس بپیوندند یا خیر؟ این اکوسیستم نوظهور را نمی توان نادیده گرفت، اما برداشتن گام های کوچک، ایجاد یک استراتژی معنادار، انتقال ارزش به مشتریان، و ساختن محصولات اولیه Defi بسیار مثمر ثمرتر از همه چیز در متاورس است.
 

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
1 مارس 2022


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد