درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 04:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48614صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 24 دی 1400 - 21:42
روندهای بانکداری برای سال 2022 (2): بانکداری باز
مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار تجربیات مرتبط، به موقع و شخصی هستند که می تواند در زمان و هزینه آنها صرفه جویی کند. بیماری همه‌گیر نشان داد که کسب و کارها در هر صنعتی تا چه حد می‌توانند به فرصتی برای تحول دیجیتال برای برآوردن نیازهای مصرف‌کننده تبدیل شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بانکداری باز به یکی از محرک‌های اصلی تحول بانکداری دیجیتال تبدیل شده است که بر سرمایه‌گذاری‌های فناوری و زیرساخت‌ها، مدرن‌سازی داده‌ها و استراتژی‌های تمرکززدایی، مشارکت‌های فین‌تک و حتی برنامه‌های مهارت‌سازی مجدد تأثیر می‌گذارد. طبق تحقیقات انجام شده توسط Digital Banking Report، ذینفع اصلی این تلاش ها مصرف کننده خواهد بود.

بانکها و موسسات اعتباری برای آماده شدن برای این تغییر در نحوه انجام امور بانکی، باید مناسب ترین مدل کسب و کار را طراحی کنند که اهداف تجاری آتی آنها را برآورده کند.

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار تجربیات مرتبط، به موقع و شخصی هستند که می تواند در زمان و هزینه آنها صرفه جویی کند. بیماری همه‌گیر نشان داد که کسب و کارها در هر صنعتی تا چه حد می‌توانند به فرصتی برای تحول دیجیتال برای برآوردن نیازهای مصرف‌کننده تبدیل شوند.

 

در بانکداری، ارائه دهندگان خدمات مالی سنتی و غیرسنتی می توانند نقش مهمی در ایجاد فرصت های باز بانکی ایفا کنند و خدمات و تجربیات ارزشمندی به مشتریان ارائه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  جادوی تنوع


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  ریاکاری را با نبوغ اشتباه نگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد